Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Linoskoczek

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Początkujący

Ostatnie wizyty

82 wyświetleń profilu
  1. Punkt dla Ciebie za czytanie ze zrozumieniem Oczywiście DSG to SMG, czyli manual ze zautomatyzowanym sprzęgłem ( w tym przypadku dwoma). Co nie zmienia faktu, że bywa awaryjny i drogi w reanimacji. Najlepiej działającą skrzynią jaką jeździłem jest ZF8HP50, nalepszą w serwisowaniu (i najtańsza w serwisowaniu zarazem) była skrzynia mercedesa 5G-tronic.
  2. Są trzy główne typy skrzyń automatycznych + czwarty który udaje automat. 1. skrzynie bezstopniowe - typu CVT -> stosuje je: toyota, nissan, subaru, czy audi (multitronic). Musisz się przejechać i ocenić czy Ci odpowiada taka skrzynia. Ze względów eksploatacyjnych należy uważać na multitronic, często się psują (co jest wypadkową przebiegów oferowanych aut oraz braku serwisu skrzyni). 2. tradycyjne skrzynie automatyczne - stosuje je: audi, bmw, mercedes. Często posiadają możliwość ręcznej zmiany biegów, o taką skrzynie należy dbać poprzez regularną zmianę oleju. W zależności od konstrukcji potrafią hamować silnikiem, żeglować. Moim zdaniem najlepszy wybór. 3. Skrzynie dwusprzęgłowe - typu DSG - stosuje je: vw, skoda, seat, audi(?), porsche. Skrzynia, w której zmiana biegów odbywa się ekstremalnie szybko. Niestety bywają one awaryjne, szczególnie w okolicach 200kkm przebiegu. Swego czasu toyota i fiat stosowały skrzynie manualne z automatycznym sprzęgłem. Wyglądało to jak automat (biegi D, R, N, P), ale technicznie nim nie było. Rozwiązanie dosyć pancerne, wymaga okresowej regulacji linek (toyota). Ja bym się automata nie bał. Wybierając auto proponuję w kryteriach wyboru umieścić zapis, aby auto posiadało możliwie najnowszą konstrukcyjnie skrzynie. imho najlepsze skrzynie robi ZF oraz mercedes.
  3. miałem na ręku diver od Rolexa, 44mm. Niestety nazwy nie pamiętam, być może Deepsee, bo miał zawór po stronie przeciwnej do koronki.
  4. maleństwo zdecydowanie nie, ale Omegi, Tagi, Rolexy na mojej dłoni wyglądają na większe niż Glycine.
  5. z ciekawosci zmierzyłem mój egzemplarz: koperta: 48mm koperta z koronka: 54mm lug lug: 57mm lug width: 23mm wysokość: 11mm Na zdjęciach jest na nadgarstku 19cm. Moim zdaniem porównując ten zegarek do innych, konkurencyjnych diverów, wygląda on na mniejszy niż konkurencja. Na żywo jego wielkość jest w pełni akceptowalna.
  6. wczoraj przyszedł mój kombat, wydaje się być całkiem ciekawym wyborem:
  7. Cześć, chcialem się przywitać, lada dzień przyjdze moje GL0097. Obecnie szukam do niego ciekawego paska, kusi mnie albo ammo, albo coś pomarańczowego...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.