Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Maciek.W

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Początkujący
  1. Witam, Czyli mam rozumieć, że kupując np.: Seiko SARB w sklepie zlokalizowanym w Japonii, to z wypełnioną kartą gwarancyjną, mam możliwość naprawy w Sochaczewie. A jeśli taka karta gwarancyjna nie jest wypełniona? Jak to jest, gdy kupujemy na odległość? Czy standardowo taka karta jest wypełniana? Coś Panu na ten temat wiadomo? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.