Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Psicekus

Użytkownik
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Początkujący

Informacje o profilu

  • Hobby
    Muzyka Mozarta, reszta muzyki klasycznej i zegarki
  1. No tak mnie to jakoś zastanawia, ale jakości dźwięku po iPadach, iPodach i iPhonach bym się nie spodziewał. Szczególnie mowa o jakości z wbudowanego głośniczka. Używam tych urządzeń codziennie i jakoś nie zwracam uwagi na tzw. jakość z wbudowanego głośniczka. One po prostu dają głos i tyle. Jak się chce jakości to raczej nic nie zastąpi płyt. Jaki jest sens zastanawiania się nad jakością tego brzęczka? Gra, tak jak gra. W innych telefonach, tabletach też gra (albo daje głos). Wydaje mi się, że to czy iCośtam gra lepiej czy gorzej od jakiegoś innego urządzenia to nie jest ważne (bo gra tak samo). Ważne jest by było użyteczne. J
  2. Ja mam iPhone 4 już od ponad 2 miesięcy i powiem tylko tyle, że zasięg ma lepszy niż 3Gs. Próbowałem tych tricków ze zwieraniem anteny. I udało się -trzeba łapę włożyć do wody. Jak jest mokra to zasięg spada pod warunkiem, że ma max 3 kreski. Po godzinie zabawy mi przeszło. Zasięg jest ok. A jak komuś nie odpowiada iPhone, to są inne telefony. Tylko zasięg jest taki sam jak w iPhone. iPhone 4 łapie taki sam zasięg jak inne telefony. Pozdrawiam J PS. Oczywiście najlepiej jest go specjalnie trzymać i w rękawiczkach . Ludzie nie dajcie się zwariować to normalny telefon.
  3. Phaeton jest jaki jest (wygląda jak każdy VW). Sugerujesz, że to taki niepozorny Bentley? Przeznaczony dla tych, co się przemykają kanalizacją, żeby sąsiedzi nie zauważyli? Takie podejście mnie trochę dziwi. Skoda jaka jest to każdy widzi, tania, przyzwoicie wykonana (no, prawie przyzwoicie). Ludziom się podoba i jest ok, tylko jakimś cudem inne wynalazki (w cenie dwóch, trzech, czterech... itd. Skodiczek się sprzedają). To zapewne jest przypadek, bo kupujący Audi lub Bentleya zapewne nie zauważył (a może ktoś celowo zataił przed nim ten fakt) że jest Skoda, bo gdyby zauważył, to pewnie zadarłby kiecę i poleciał do salonu Skody coby ją zanabyć (zapewne w pełnej gamie kolorystycznej - tak aby pasowały do wszystkich ubrań żony). A tak musi się biedak gnieść w jednym Audi S4, RS6 albo jakimś pseudo angolskim wynalazku jakim jest Bentley. Jak mam uraz do aut z grupy VW, to jutro sprzedam moje auta i kupię sobię Skodę.. A co mi tam.. dwie Octavie. A tak na serio, to jaki jest cel porównania Skody, VW z Audi skoro ani Skoda ani VW nie są (i pewnie nigdy nie będą) konkurencją dla Mercedesa, BMW, Volvo, Lexusa itd.?
  4. A zegareczek, pewnie nie umywa się swoją technologią do czeskiej technologii horologicznej znajdowanej w octavii
  5. Cześć, Tak sobie czytam, czytam i jakoś nie wierzę w to, co czytam. Audi = Skoda... No Panowie, przestańcie.. A może Bentley = Skoda (a dlaczego nie?). A może porównanie z Porsche? Np. Octavia to takie Porsche tylko czteroosobowe i zestrojone idealnie na polskie drogi (ciekawe dlaczego nie na czeskie)? Ostatnio jak wybierałem samochód i jeździłem Audi, to Pan, który mi go pokazywał powiedział: "Najgorszy klient to skodziarz - jemu się wydaje, że od dawna jeździ Audi, tylko zapłacił za niego mniej i nie rozumie dlaczego ma tyle dopłacić do nowej Skody z innym logo" Zaskakuje mnie porównanie Octavii do A4. Może Superb to Bentley GT Continental w wersji czterodrzwiowej (ew. kombi)? Po prostu marketing w grupie VW w Polsce sam się zjada. Jak przyjdzie się do salonu Skody to sprzedawca za wszelką cenę udowadnia, że to na pewno VW a od Audi rożni się kolorystyką wnętrz. Skoda to takie sobie nudne autko z dieslem na pompo-wtryskiwaczach klekocze jak stary ursus. Przynajmniej nowoczesne diesle chodzą trochę lepiej (chociaż nigdy nie będę jeździł dieslem - Audi, Mercedes czy coś innego). Nawet diesle V6 telepią kierownicą i klekoczą. Lubię benzynowe silniki. Jakość spasowania jest daleka od tego, co w telewizji opowiadają. Nie ma nic wspólnego z Audi i tyle. Właściciele Skody lubią się dowartościować - tylko dziwi mnie fakt niedostrzegania różnic na forum zegarkowym (np. IWC vs. Atlantic, Cetrtina, Tissot). Muszę dodać, że jakoś nie jestem fanem aut z grupy Audi-VW ale zestawienie Skody z Audi jest nie na miejscu. Równie dobrze można ją porównać z Mercedesem, BMW, Volvo, Lexusem, Saabem itd.. J
  6. A jakie to auta luksusowe się u nas produkuje? Jakoś sobie nie mogę przypomnieć? Pandę V12?. Odpisywanie podatku od sportowych ekskluzywnych aut kompletnie nie ma wpływu na motoryzację. Przytłaczająca większość i tak jeździ Fabiami, Passatami w dobrym przypadku Superbami. No, chyba nie tylko, bo ja będę V60 PS. A jakbym się patrzył na to, co u nas się produkuje, to chyba.. hmmm Warszawa była ok. Co do skody, VW to niestety mam (hmmm.. jakby to powiedzieć) mieszane uczucia
  7. Tu powiem, że się po części z Tobą zgodzę - nie powinno się montować kratek w autach - VAT powinno odliczać się od wszystkich aut kupionych na firmę i tyle. Porsche bez VAT - bardzo chętnie. Bentley też J
  8. A ja tylko powiem, że zdecydowałem się na V70 T6. Chociaż mam mieszane uczucie... ale zobaczymy. Mam nadzieję, że nie będzie źle J
  9. No, właśnie dlatego mam problem. Chyba o tym samym mówimy. Subaru też odpadło, bo najbliższa benzyna będzie pod koniec stycznia. Cholera jest v70 i insignia I na tym wybór się kończy. Nie mam wiele czasu. To porażka. J
  10. S4 nie ma homologacji. A chciałbym :/ C63 też no jest kicha totalna Po prostu już nie wyrabiam nerwowo. A C63, to też trzeba z takiej samej kasy wyskoczyć jak na S4 tylko to V8. No jest boskie. Po prostu boskie. Gdybym tylko miał taką opcję, to C63. Jeździłem i jestem zauroczony :]
  11. No, nie wiem czy lipa, czy nie ale wystarczy wziąć w łapę kalkulator. Jak skonfigurowałem S4 to tak 380k zł czyli ponad 68k VAT. za 68k to mogę jeździć z kratką i dodatkowo na osłodę kupić sobie jakiegoś kompakta typu Opel Astra na osłodę bez kratki (ew. jeszcze od niego VAT odliczyć). Ja już zapłaciłem nie raz VAT, więc skoro jest taka możliwość, to dlaczego mam być do tyłu po raz kolejny? Tylko u nas w kraju są takie głupawe przepisy. A Wszystkie auta, które rozważam mają cenę katalogową zdecydowanie ponad 200k. J
  12. Subaru brak turbo i jest takie jakieś beznadziejne. A ja do Volvo jestem średnio przekonany. Jakby się dało to wziąłbym Mercedesa C (najlepiej C63 AMG) lub Audi S4 (w ostateczności). Ale jest kicha z kratką. J
  13. Po moich łażeniach po salonach i w necie z wyborem auta z kratką na placu boju pozostały: Opel Insignia Sport 2,8V6 Turbo 4x4, Volvo V70 T6 AWD, Subaru Legacy 3,0 Spec. B. I tu mam problem który wybrać. Najtańszy jest oczywiście Opel - nie jest kombi - to jego zaleta, Subaru niestety nie ma turbiny a Volvo jest taki "podtatusiały" No i problem.
  14. V8 jak najbardziej, tylko może być problem z dostępnością. V12 też mile widziane J
  15. Niestety w markach typu Audi, Mercedes, BMW to nie jest takie oczywiste - homologacje mają tylko niektóre wersje silnikowe. Mercedes ma jeszcze ograniczenia w wyposażeniu!!! J
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.