Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Freshmod

Nowy Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Początkujący
  1. Krzysiek 82 no to pozytywny scenariusz, ale niestety call center w moim przypadku nie daje 100% gwarancji że serwis zrobi naprawę za free. Jeśli serwisant uzna że usterka nie jest objęta gwarancja to naprawa będzie płatna, jeśli się nie zgodzę to 40euro za przesyłkę pokrywam ja.
  2. Zegarek po aktywności zostal zastopowany, aktywność zapisana i suunto wrócił na miejsce (nie używam go poza treningiem) Przeszedł w stan uśpienia z bateria na poziomie 70% i nagle bum. Wszystkie funkcje oprócz zegarka były wyłączone, a wyświetlacz wygaszony.
  3. Witam na Forum. Problem z Ambit 3 Vertical - Bateria. W posiadaniu od roku. Po odłożeniu zegarka po skończonym treningu w zapasie miałem jakieś 70% baterii. Na drugi dzień wychodzę na trening lapie zegarek, a tam pusto 0% baterii... i tak dwa czy trzy razy w ciągu ostatniego miesiąca, poza tym działa i ładuje bez problemu. Ktoś cos podpowie? Miałem zamiar wysłać go na gwarancje (Serwis Praga) ale obawiam się ze dostane najpierw rachunek na jakaś absurdalną kwotę w Euro za wymianę baterii, bo serwis dojdzie do wniosku ze tego to gwarancja nie obejmuje. Czy ktoś miał doświadczenie z naprawami gwarancyjnymi Suunto? Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.