Witam,
jako nowy użytkownik forum chciałem się przywitać i oczywiście pozdrowić wszystkich fanów i użytkowników zacnej marki Panerai
Od razu napiszę, że forum jest mi znane i w sumie to właśnie przez ciekawe wpisy, komentarze i fajne zdjęcia waszych zegarków, które tutaj w wstawiacie, kilka lat temu podjąłem decyzję o zakupie pierwszego PAMa. Z biegiem czasu sympatia do tej marki jakoś mnie nie opuściła.
Ostatnio jednak zauważyłem, że mój zegarek - jeszcze na gwarancji, kupiony w W.Kruk, noszony naprzemiennie z innymi - który do tej pory świetnie trzymał czas, zaczął się mocno śpieszyć.
Jest to podstawowy model Luminor Marina tzw. Logo, ze śmigłem sekundowym i manualnym mechanizmem "manufakturowym" (PAM00777)
Pisząc, że mocno się śpieszy mam tu na myśli wartości rzędu 2 lub grubo ponad 2 minuty na dobę. Jak wspominałem zegarek nie jest często używany, ale jak już go noszę to regularnie nakręcam i nigdy nie miałem powodów do narzekań na dokładność chodu.
Moje pytanie do was, czy w przypadku tak dużej rozbieżności we wskazaniach czasu będzie to element podlegający gwarancji producenta, czy też gwarant może kazać sobie zapłacić za serwis i przywrócenie prawidłowego chodu zegarka ?
Z góry dziękuję za odpowiedź.