Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

carlito1

Użytkownik
  • Content Count

    11,768
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

carlito1 last won the day on December 12 2014

carlito1 had the most liked content!

Community Reputation

59 Bywa pomocny

About carlito1

  • Birthday 07/27/1982

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Kobiety :-)

Recent Profile Visitors

6,838 profile views
  1. Tego nie wiedzialem. Po nowym roku jakos zaraz po SIHH bede skladał zamówienie. Czekam na nowości. Może pojawi się coś co odwróci moją uwage od Daytony. Ale nie biore juz pod uwage nic innego jak Rolex i ewentualnie AP (zależy od gabarytów).
  2. Jasne, sorry za rozwalanie tematu. Już sie zamykam Zawsze psia krew się rozgadam Jeszcze raz życze wszystkim zdrowych i wesołych Świąt oraz szczęśliwego nowego roku. Do następnego.
  3. Nie miałem jeszcze przyjemnosci pośmigać na Di2 wiec nie wiem czego sie tak naprawde spodziewać. Nie moge sie doczekać testów. Swoja droga szkoda ze Cervelo w swojej aktualnej kolekcji nie ma rowerów z najnowsza wersją DA 9100. Wiekszosc producentow pokazalo juz rowery na 2017 z najnowsza grupa mechaniczną DA. Cervelo nie. W sumie ciekawe czemu.
  4. Cervelo R5. DA Di2 bądź mechaniczna DA 9000. Nie zdecydowałem jeszcze który z tych osprzętów. Czekam na jazde próbną na Di2 i wtedy podejme decyzje. Do tego zmiana kół na stożki Zippa i w droge Jest jeszcze opcja Canyona Ultimate CF SLX z tegoroczną wersją DA 9100 ale chyba jednak tym razem będzie Cervelo
  5. Kiedy pogoda pozwala tych km robie jeszcze więcej. Niedługo dojdzie też nowy rower, prawdziwy szosowy potwór
  6. Co do PP to nic sie nie zmienilo, dalej zbieram . Zawsze jednak jak uzbieram jaką kwote to nie wytrzymuje i kupuje coś innego. Tym sposobem do kolekcji dołączył zielony Sub, Seadweller 4000 i wkrótce ceramiczna Daytona z białą tarczą. Czyli ogólnie nuda. Ale po latach stwierdzam, że z Rolkami czuje się najlepiej. Są to zegarki gabarytowo dla mnie idealne. Mam też inna pasje którą zajmuje mi mnóstwo czasu i nie pozwala na częste zaglądanie na forum. Tą pasją jest kolarstwo. Na rowerze robie ok. 500-600 km tygodniowo i jestem w kraju na każdych amatorskich zawodach. Doslownie sie w tym sporcie zakochałem Tak się poświeciłem że zrzuciłem mase kg. i wyglądam jak szczypior. Wszystko dla wyników i sprzętu. Każde moje cwiczenia są dostosowane pod rower. A do tego wszystkiego wkrótce rodzi mi się drugi synek Koledzy, cholernie mi jest miło, że ktoś tu jeszcze o mnie pamięta! Wesołych Świat. Do usłyszonka. ps. Akis nr. mam ten sam. Ktos przedwczoraj dzwonil z pl numeru ale kiedy odbieralem nic nie slyszalem. Byc moze zasieg mialem kiepski w tej chwili.
  7. Żyje i mam się bardzo dobrze, ja jak i moja pasja do zegarków A czemu mnie nie ma na forum ? A no temu że miałem dość złośliwości i ciągłego, bezpodstawnego atakowania mojej osoby. Czasami człowiek ma poprostu dość. Szkoda, bo swego czasu czułem sie na tym forum jak w rodzinie. Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie i życze Zdrowych i Wesołych Świąt.
  8. carlito1

    Jest okej

    Od dwóch dni jestem najszczęśliwszym tatą pod słońcem Antek jest cały i zdrowy, podobny do mnie jak dwie krople wody i waży trzy i pół kg.
  9. carlito1

    Jest okej

    Jeszcze tylko dwa miesiące Gratulacje dla wszystkich tatuśków i mamusiek!
  10. Ja pier**le ale jaja Tak często rozmawialiśmy sobie poprzez skypa, tyle fajnych zegarków od niego kupiłem, taki zacny człowiek, no poprostu nie wierze!
  11. carlito1

    Jest okej

    W przypadku mojej wygranej odstąpie Ci butelke, ja mam już przepych w barku, a Tobie jako nagroda za wytrwałość myśle że się bardziej przyda Moje gratulacje!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.