Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

karczochrulez

Użytkownik
  • Content Count

    297
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Kuźwa jak baby. W białej perle torebkę sobie kup
  2. Czerwony to zuo - kobiety miały być wspólne i cała reszta też
  3. No faktycznie - traktorem po makaron?
  4. Byłem na Agentce - niezła parodia Bonda - zamiast 007 gruba obleśna baba, chociaż swój rozum ma - przyjemne rozrywkowe kino - polecam - kobitę można wziąć
  5. Myyszy - czyli pełna zgoda poza tym, że ferrari to nie jest tapicerka, szczelne drzwi, wyciszenie, (w tych sportowych tego nie ma, nawet radia nie ma) tylko ..... 70 lat doświadczeń jak zrobić auto które za..la, strasznie za.. jedzie bardzo szybko a sprzedać takie cudo? Jak zrobisz porównywalne/lepsze sprzeda się bez trudu, tyle że nie jest to takie proste no i kosztuje
  6. Po tym jak dwóch zrozumiało z moich postów tylko tyle, że escort ma silnik z tyłu odechciało mi się pisać. To będzie ostatni wpis. Kinol, nic nie ogarniasz z tego co napisałem? Jakie wiązki jakie piasty? Wyjmujesz silnik z focusa, escorta mondeo itp CAŁY NAPĘD ze skrzynią półosiami kołami hamulcami całym zawieszeniem - dalej sobie wymień wszystko co masz w komorze - i to wkładasz z tyłu ruraka. Ewentualnie chłodnica na front to 2 rury i 4 węże nic więcej. A jak tłumik jest dla kogoś problemem to .... jedzie do tłumikarza i ma pospawane za stówkę. W ruraku problemem są ewentualnie akermany z przodu jak rama nie jest typowa, no i oczywiście jakaś karoseria na to ale do tego się nie odnoszę. Porównywanie takiej typowej angielskiej dłubaniny - sierra silnik wzdłużnie i wał na tył, albo escort lub np saab turbo jak ma być na bogato - do prototypu supersamochodu - jaki by nie był - to po prostu grube nieporozumienie. Oczywiście tak jak pisałem - pełen szacun bo zrobić ruraka w świecie pełnym dzieci NEO to jest spore osiągnięcie I teraz pojawią się posty - a o fotelach zapomniałeś, a serwo a lusterka przykręcić też trzeba umieć A bawcie się dalej sami EOT
  7. Proszę czytać ze zrozumieniem moje posty. Przełożenie całego silnika z escorta (czy focusa to praktycznie to samo) do tego ruraka to w skali trudności 3/5 wystarczy przełożyć mechanizm zmiany biegów i przyspawać mocowanie poduszek. Jeździłem escortem 8 lat - wiem gdzie ma silnik EOT
  8. karczochrulez

    Buty

    Buty to temat raczej dla kobiet chyba że chodzi o czeski zespół - to polecam
  9. Pełen szacun, ale wiadomo co to jest - zwykła sierra wrzucona w rury. Ups - poprzecznie z tyłu, czyli jednak escort
  10. I to jest racjonalne, bo jak wyliczono przeciętny użytkownik w ciągu roku ma 97% jazdy po drogach utwardzonych. Pozostałe 3% to dojazd gruntem a nie żaden teren. A w terenie i tak ważniejsze są terenowe opony i umiejętność jazdy niż 4X4
  11. No te ostatnie posty to jest szczyt żenady - myjnia umyła, gumiarz załatał - i co przetarłeś szmatką i jesteś bohater? Kuźwa umiaru trochę - zrób coś sam o ile potrafisz a nie rób z siebie ......
  12. A jak Cesarz Franc-Josef kazał zrobić wagon ze stałą temperaturą, to inżynierowie CK monarchii zrobili tyle klimy ile się wówczas dało i do tego termometr pokazujący zawsze tą samą ilość stopni to tak apropos spalania wg norm EU
  13. To trochę tak jakbyś pytał jaki silnik w pralce albo mikserze polecam - kup to co wszyscy, albo coś całkiem innego
  14. Poniżej dwóch, albo co łaska lub trochę zupy w Caritasie Może raczej zapisuj sobie stan licznika na rachunkach. Po kilku miesiącach wyciągnij średnią - to będzie średnie spalanie. Możesz spać spokojnie - wyjdzie gruubo powyżej 5 l
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.