Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

albiNOS 01

Użytkownik
  • Content Count

    966
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

albiNOS 01 last won the day on March 8 2016

albiNOS 01 had the most liked content!

Community Reputation

161 Entuzjasta zegarmistrzostwa

About albiNOS 01

  • Birthday 03/21/1979

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    DL, NGI, PGR
  • Hobby
    Zegarki, motoryzacja (kit car, motocykle), Szycie pasków, (skreślam skreślenie śkreślania biegów długodystansowych z powodu lenistwa.
    Nie wiem, czy wypada napisać modelarstwo, klei się model z 1000 części.

Recent Profile Visitors

1,381 profile views
  1. A to ciekawe, ale cos w tym jest, o ile filmy i seriale w moim przypadku nawet je lubię, to jak widzę ,,Uwaga Pirat" to mnie depresja ogarnia.
  2. albiNOS 01

    Xicorr

    Jakbyście śrubki na tarczy zrobili prawdziwe, takie chociaż do tarczy przykręcane, nienkoniecznie z rowkiem w tej samej pozycji... Indeksy w tej formie to ideał.
  3. Tu o podwójnych standardach.
  4. Ależ się przejąłeś. Stereotyp byłby wtedy, gdybym sam tego nie doświadczył. W przyszłym roku wpadną zimowki. O tu masz przykład stereotypu: ,,na chińskich/tajwańskich oponach całorocznych"
  5. A co powiecie na zacytowanie postu z przed 16 lat? Pozmieniały sie czasy co?
  6. Ja się wtedy urodziłem, tata opowiadał jak mamę do szpitala na saniach wiózł za koniem, a ja durny przez 3/4 życia myślałem, że chodzi o te małe sanki co miałem za dzieciaka i on ją ciągnął.
  7. Syn załapał: bo dzień wcześniej właśnie kią sorento I 4x4 polatał a wczoraj jeszcze przednio napedowym fiatem linea, gdzie zachwycony był obracaniem auta na recznym. Ja jednak wolę 4 kołowy kontrolowany poslizg. Mam takie porównanie, kilkanaście lat temu w pracy jeździłem Kią Sorento 1 i tam konfiguracja napędów była taka: Pozycja 1: tylko tył z esp lub bez Pozycja 2: stałe zblokowany napęd na 4 koła bez mechanizmu róznicowego miedzyosiowego i bez esp Pozycha 3: to samo co 2 ale z reduktorem. Lubiłem pozycje 1 bez esp ba sniegu ale latwo mozna było narozrabiać, z esp to jak złapało poslizg to wkurzajaco niemal do zera hamowało. W pozycji 2 nie dało się skręcać na śniegu, albo ja tego nie umiałem W pozycji 3 wyciągnąłem pod górę VW t3 na lodzie i śniegu. Teraz mam do wyboru albo automatyczne dopedzanie przodu albo reduktor i blokada miedzy osiami No i na tym reduktorze j blokadzie da się jechac ale tylko dla zabawy, bo nie da się skręcać bez postawienia auta bokiem, tym bardziej, że z tyłu mam LSD. Ale co tam, po dzisiejszej wycieczce w bardziej górzysty teren wiem, że w przyszłym roku bez dobych zimówek się nie obędzie. Jadąc w lesie ze stomej góry musiałem puścić auto jadace pod górę no i lekko zjechałem z drogi bo byśmy się nie zmieścili. Niewielki rowek na krawędzi asfaltu załatwił sprawę, auto tam wjechało i już wyjechać nie chciało. Podjechał dobry człowiek starym Mercedesem E, trochę usunąłem śniegu z pod przednich kół i z minimalną pomocą mercedesa wskoczył sppwrotem na drogę. Jestem pewny, że przy sprzedaży gościu powie, że tym tylnonapedowcem suvy z rowów wyciągał. Fajnie było bo chwilą później gdy na drodze polnej zawracali to myim pomagalismy ale recznie. Opony mam wielosezonowe MAXXIS moze i w rowerach MTB są cenione ale następnej zimy mają u mnie emeryturę. Aj tam, przecież nas wszystkich ojcowie a pozniej koledzy tak ciągali 🙂
  8. Pojechałem z synem na lotnisko stare wojskowe, a tam tłok jak na A4, ludzie bawią się w drifty, nawet Lamborghini spotkałem, w końcu i ja miałem okazję po jakichś 6 latach przetestować napęd na 4. No i w trybie automatycznym ja dopędza przednią ośtroche tudno wyczuć moment kiedy to się już dzieje, ale zasadniczo łatwo opanować auto o ile się z prędkością nie przesadzi. Ale jak dałem na reduktor ze stałym napędem na przód i tył, to zupełnie inna jazda. Stały 4 kołowy poślizg w okręgu, łatwość panowania lepsza niż w grach. Mógłbym tak do rana ale leci w TV ,,Nieśmiertelny".
  9. W lutym 2009 kupowałem fiata, lekki niedosyt miałem, że nie RWD.
  10. Może i nie, choć ja oglądam czasem Youtube i tam jeden ziomek mówi jakiś czas temu, że poniżej 20000 są do niczego, czyli widać staniały. Ale mi na dojazdy do pracy puki co starczy seryjny z roweru który lacznie 2 tys z groszamj kosztował. Wyjasnisz mojej żonie, że jednak przez tydzień jeść nie będziemy bo...amortyzator? 🙂 to colę stawiami 2 litrową i 0,7 wódki na popitkę.
  11. Takim samym autem jak moje, tyle, że z nówka oponami wciągnąłem 13 lat temu VW t3 na śniegu i lodzie na tak stromą górę, że samemu ciezko było na nią wejść a wtedy do były... wielosezonówki. Moje mają już chyba z 6 czy 5 lat no i d*pa.
  12. Jak komuś przyjdzie do głowy kupić wielosezonówki to odradzam, ostatnio w górach na śniegu okazało się ile jest warty napęd 4x4 w takim zestawieniu. Jest to gówno warte zestawienie.
  13. No i zonk, nie przewidziałem, że między rurą ramy a kołem mam miejsca co kot napłakał. Więc narazie zostaje stara ustawiona na sterowanie 2 i 3 biegiem. 1 nie ruszam. Zwracam komuś tam honor, jednak system na kwadrat który miałem jest 25 gram lżejszy, ale tu ma ma jednak system dwuczęściowy tą sztywność, jak ustawie przerzutki tak nic nie ociera przy dociśnieciu. No i czuję różnicę przy ruszaniu na średnim blacie, na ostatnim biegu z tyłu. Rower rwie do przodu jak nigdy, ale to jest spowodowane nie sztywnoscią co oczywiste i nie tyle tym, że mam dluższą o 5 mm korbe ale na śresnim blacie jest o ile pamiętam o 2 zęby mniej. Wiec na jednym biegu teoretycznie jestem w stanie całe miasto przejechać nie mecząc się zbytnio. Widzę, że mogę zamontować przerzutkę w systemie... jak to tam było. Z linką w kierunku przodu roweru bo mam w ramie do tego otwór, tam mechanizm jest nad pantografem. Ale to już na spokojnie, będzie pretekst by pogrzebać.
  14. No dobra, a teraz dowalę do pieca, wpadłem na chwilę do Decatlona, i na szybkiego kupiłem (zakładam, że na próbę) przerzutkę na max 48 zębów, 3 biegową. Otwieram, oceniam i stwierdzam, że to solidniej wykonane od mojej oryginalnej turnej czy jak jej tam. Ta za 30 zeta ma szeroki pamtograf i co wkurzało mnie w starej, śruba od obejmy jest przykrecana do nakretkj a nie cienkiej blaszki.
  15. Lżejsze już na oko od systemu na kwadrat który miałem, I czucto niosac rower po schodach. Mijimalnie ale jednak. Walić modę, to producentom zależy byśmy mieli oddzielny rower na teren, oddzielny na lepsze drogi. ( Ale to jak z zegarkami zresztą) Wtedy sprzedają dwa rowery a nie jeden. Kolega ma taki rower jak mój, ale z 2 blatami z przodu, inny kllega zresztą też ma dwie tarcze. Obaj mi zazdroszczą jazdy na równym, zwłaszcza jak dokręce z górki. Lubię jak na moim romecie licznik zbloza się na wyciągniecie reki do 50.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.