Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

albiNOS 01

Użytkownik
  • Content Count

    1,043
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

albiNOS 01 last won the day on March 8 2016

albiNOS 01 had the most liked content!

Community Reputation

607 Mistrz

About albiNOS 01

  • Birthday 03/21/1979

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    DL, NGI, PGR
  • Hobby
    Zegarki, motoryzacja (kit car, motocykle), Szycie pasków, (skreślam skreślenie śkreślania biegów długodystansowych z powodu lenistwa.
    Nie wiem, czy wypada napisać modelarstwo, klei się model z 1000 części.

Recent Profile Visitors

1,843 profile views
  1. albiNOS 01

    Xicorr

    Tarcza mogła by być wykonana z sama ramką na datę, cyferki to już mogły by być układane od wewnetrznej strony tarczy przed jej założeniem. Wtedy bez problemu w/g zamówienia. I tak w mojej ocenie cyfry są za wysoko w stosunku do datownika. Czyli nie produkuje się tarcz z gotową data, a układa ja z ,,klocków" w zależności od potrzeb. To by raczej kosmicznie ceny nie podniosło bo pojedynczych cyferek można nadrukować tysiące.
  2. Objaśnijcie mi, co wkur...wia kierowców, że chu..e i kur..y lecą na lewo i prawo, i bić mnie chcą, jak jadę główną drogą 47km/h a obok jest droga dla rowerów? Że co, że bo rowerem?
  3. Czas wskoczyć na kolejny level. Szybkie pytanie. Jakie ATki polecacie?
  4. Miałem Michelin 29/ 2,1, a te są 29/2,2. No i Continentale są jednak o milimetr jakiś węższe i promień mają o jakieś 2 mm mniejszy. Ale dla mnie ok, bo mam mało miejsca a bałem się, że nie wejdą. Za długo nie jeździłem, bo burza, ale już czuję, że mały opór stawiają.
  5. Wpadły nowe zwijane Continentale, nawet udało mi się uzyskać ciśnienie bez dętki (i bez płynu bo go nie mam) ale powietrze uciekało w miejscu gdzie felga ma łączenie na obręczy. Potem okazało się, że łączenie ma lekki uskok w środku i nie miało to prawa być szczelne, lekko to zeszlifowałem, ale po tym już mi się nie udało żadnym ani swoim ani innym dostępnym w sobotę kompresorem napełnić opony (na próbę). Więc póki co jest na dętkach, ale jak zobaczyłem, jak łatwo kręci się koło bez dętki w środku i, że sama dętką prawie 300 gramów wazy, to grzech będzie się poddać. Poszukam u wulkanizatorów, zresztą i tak przyjedzie w najbliższym czasie kupić ATeki do auta.
  6. Zważyłem obydwie opony, jedna 720, druga 715 gramów, ale nie rozumiem skąd komunikat by dodać 170g wody. Kobita mi powiedziała, że jak chce, to mogę dzisiaj spać z tymi oponami. Chyba zwariowała... Nie mogę z dwoma, bo jedna będzie zazdrosna.
  7. So i łone... Dzisiaj jednak ich nie wstawię, rower w robocie zostawiłem bo lekko gardło boli a deszcz pada. Dzisiaj jednak ich nie wstawię, rower w robocie zostawiłem bo lekko gardło boli a deszcz pada.
  8. Zamówiłem kilka dni temu opony Continental race king 29 2,2 zwijane. Trochę mieli obsuwę z wysyłką ale ponoć jutro mają być. Może się pokusze o tubless ale narazie żona zabrania bo się domyśliła, że jakieś taśmy będą potrzebne i płyny. Kurde, musi przeglądać mi histę internetu a to kolejna stówa a na opony poszło ok 250. Jeszcze w aucie mam do wymiany i myślę nad jakimiś fajnymi AT kami.
  9. Słyszeliście tekst tygodnia? Po co mi psychiatra, jak mam broń.
  10. Moja ulubiona scena z Leona Zawodowca:
  11. Wczoraj byłem w sklepie rowerowym. No fajne niektóre maszyny, ale dziwi mnie jedna rzecz. Pierwszy z brzegu nowoczesny MTB czy inna szosa kosztuje to ładnych kilka tysięcy. Z ciekawości obracam korbą ,,do tyłu" i czuję opór, którego w swoim tanim trzyblatowcu bym nie zaakceptował. Opór korby to jedno, opór samych pedałów to drugie. Czy to się wyrobi, rozchodzi? Zapewne tak, ale jak wstawiłem łożysko zewnętrzne tokena to już z 5 razy po piszczelu zarobiłem na postoju gdy przez nieuwagę pchnąłem pedał do tyłu. Wstawiłem też łożyska do kółek przerzutki. Tak sobie liczę, to jednak standardowy rower, nie licząc tulejek w łańcuchu, posiada z 14 łożysk. Czyli tak, że trzy w pedałach to razem 6, dwa w suporcie to już 8, dwa w tylnym i dwa w przednim kole to już 12 no i jeszcze po jednym w kółkach przerzutki. Czyli 14. No jest gdzie szukać rezerw. Ostatnio prułem swoim MTB po asfalcie przez dłuższą chwilę 47 km/h, czułem się jak na motocyklu, aż głupio i wręcz niebezpiecznie byłoby zjechać na drogę rowerową. Po kilku chwilach myślałem, że płuca wypluję ale zaczynam rozumieć miłość do szybkiej szosy. Coś syn nawet przebąkiwał, że chętnie by się przejechał kolarzówką.moze by tak się rozejrzeć za jakąś ramą? Chyba fajna sprawa składanie samemu.
  12. albiNOS 01

    Motocykle

    Gorąco polecam ten film, wielu zna temat, jeśli lata temu czytali ŚM.
  13. I jeszcze jakim marnotrawstwem jest nie zrobić czegoś że zjedzonego zwierzątka. Bo wiele zwierząt nie tylko na skóry się choruje.
  14. Srają się z tym śladem węglowym, jakby dwutlenek węgla był jakimś trującym gazem.
  15. Nie zerwą. Trzyma się tak jak powinno. No dobra, zobaczymy jak będzie przy ugięciu jako coś to skoryguję.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.