Zgoda, tylko czy jest taki zapis w gwarancji? Naturalnie zużywa się pasek, bo pęka i się ściera, naturalnie rysuje obudowa... Ale jak w wyniku upadku ona pęknie, to znaczy, ze zegarek był wadliwy i nie wytrzymał tego do czego ma być przystosowany. Zwróć uwagę, że w przypadku zegarka nie masz wpływu na optymalne ładowanie akumulatora, tak jak np. w telefonie. Tutaj optymalne łądowanie zapewnia producent i jest odpowiedzialny za jego jakość. Jeśli konsument sam usprawiedliwia działania dystrybutora, to psuje rynek. A w naszym kraju niestety sprzedawcy szkolą konsumentów, że się im nic nie należy. O ile dobrze pamiętam, w pierwszym rozdziale w każdej wersji językowej (przynajmniej PL, EN i DE) jest napisane, że przeznaczony jest do pracy w ciężkich warunkach. Pewnie, że rozbicie szkła o kant stołu nie podlega gwarancji, ale już rozlany w wyniku uderzenia wyświetlacz czy pęknięta obudowa - tak (mi się wydaje). Temat rzeka, ale poczekamy co kolega nam napisze o przygodzie z serwisem.