Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

CasioSprzedawca

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Początkujący
  1. CasioSprzedawca

    Podrobki Casio

    Witam, jako właściciel firmy wymienionej w temacie chciałbym mieć możliwość zabrać głos na temat uwag użytkownika "Dany". Nie ze względu na autopromocję i reklamę ale dla równowagi opinii w tym konkretnym przypadku i przywrócenie tej sprawie obiektywizmu. Myślę że dokładnie wiem dlaczego nic nie wskazano w serwisie Zibi, gdyż zegarek również został odesłany do naszego sklepu, Niestety opis rzekomej usterki oraz uwag co do modelu zwróconego zegarka nie potwierdził się a jedynie wymusił zamianę modelu na inny dla tzw. "świętego spokoju" aby zadowolić klienta chociaż wiemy doskonale o tym iż wykazane "odchyły" nie są wadami. Zresztą jak do tej pory nie było skarg od innych klientów odnośnie tego modelu, po otrzymaniu następnego modelu klient nie wyraził chęci zwrotu towaru na co ma ustawowe 10 dni. Jeśli klient nie ma do nas zaufania co do oryginalności, zegarek nie spełnia oczekiwań wystarczy do nas towar zwrócić. Usterki o których "Dany" pisze nie są niestety usterkami co potwierdza sam producent, odstępstwo indeksów na suwaku logarytmicznym w granicach 0,5 mm jest przy dużej tarczy niestety normą w CASIO, drobinki kurzu przy bezelu na szkiełku również nie są uznawane przez CASIO za wadę. Z takim podejściem jaką wykazuje "Dany" wydaje się wysoce prawdopodobne że usterki posiadałby nawet ROLEX. Jako sprzedawcy szanujemy wszystkie opinie klientów, ale zanim wykaże się jakiekolwiek podejrzenia co do oryginalności (jednocześnie wskazując podejrzenie co do firmy że handluje podróbkami), to przed wydaniem wyroku dobrym zwyczajem byłoby aby obejrzeć identyczny model w sieciowych sklepach, sprawdzić jego działanie bądź uzyskać opinię od jakiegokolwiek serwisu CASIO. W przeciwnym wypadku można niezasłużenie i bardzo łatwo zszargać opinie firmie która przede wszystkim kładzie nacisk na opinię klientów, również płaci wszystkie podatki a tylko dzięki umiejętnościami w negocjacjach, własnemu importowi i pomysłowości proponuje towar w dużo przystępniejszych cenach niż oficjalna dystrybucja, przyczyniając się jednocześnie do niedopuszczenia monopolu na rynku w Polsce. Pozdrawiam forumowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.