Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Osiem

Użytkownik
  • Content Count

    396
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Początkujący

About Osiem

  • Birthday 08/17/1979

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zgierz
  • Hobby
    Motoryzacja, gotowanie, muzyka, literatura i oczywiście zegarki (od niedawna)...
  1. Jakby co to jestem Wracam do dyskusji po długiej przerwie
  2. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!!! Rok zaczynam tak
  3. Wy tu o gazie i wielkich silnikach, a wódka się grzeje jak benzyna w korku na zakopiance Najlepszego dla Was Panowie w 2017 roku
  4. Benzyna pewnie grosze, bo popyt spadnie drastycznie. Niesamowita wizja
  5. Norwegia jest sporo zimniejsza, zwłaszcza na północy, tak więc widać na tym przykładzie, że można z powodzeniem stosować tą technologię. Rozwiązaniem może być też jak zdaje się zauważył Gustaw ogrzewany garaż, których w Norwegii nie brakuje. Dla mnie zasięg powiedzmy 700 km w zasadzie załatwiałby już sprawę przy ładowaniu powiedzmy 2 godzin. Ładowanie w czasie przeciętnego tankowania paliwa, byłoby super, ale nie wiem jak musiałaby być zabezpieczona bateria przed przegrzaniem chociażby, że już nie wspomnę mocy "ładowarki" i zwiększonym poborze prądu oraz strat cieplnych pojawiających się z tego powodu.
  6. Ciekawe te dwusuwy. Może jednak jedt to jakaś przyszłość.
  7. Z takiego założenia wychodzę i ja Były...różowe
  8. Dobra, się odnalazłem w nowej rzeczywistości. Miałem mało czasu i zdębiałem szukając mojego jednego z ulubionych tematów na forum, że już go nie ma, ale ufff... - jest Co do MX-5 to niestety nie kupiłem. Auto okazało się zbyt słabe blacharsko, niestety, ale sie nie poddaję i szukam dalej. Do lata musi być
  9. W sumie dobre uzasadnienie Tradycje Merca są trochę inne od chociażby BMW.
  10. Tak myślałem. Racja. Mając tą świadomość w zasadzie odrzucam te auta, ale uroku im nie można odmówić. Będze MX-5 Twój Cougar jest fantastyczny. Pojeździłbym sobie takim
  11. Hiobie, jak tam Mercury Cougar?
  12. Dobra, schodzimy na ziemię Pytanie do użytkowników MX-5. Jak z awaryjnością i na co zwracać uwagę? Ktoś, coś?
  13. A gdzie Range Rover ja się zapytowywuję? Range to dla mnie premium w premium no i Bentley
  14. Nie no jaja sobie chyba robisz Infinity jest premium i basta. Proponuję pojeździć np FX50. Co do Mazdy MX-5 przeczytałeś wątek wyrwany z kontekstu. Mnie nie chodzi o auto 200 KM z napędem na 4 łapy. To ma być kabriolet o lekkim zabarwieniu sportowym, taki bardziej fun car. Wystarczy te 140-160 KM. Napęd ma być właśnie tylny, co odróżni go od pozostałych moich aut. Jeżeli możesz, to napisz jakie masz argumenty przeciw Barcheccie. We Fiacie jestem zielony, jednakże bardzo mi się Barchetta podoba, a i nie ma jej za dużo na naszych drogach. Spider to samo. Honda S2000 jest świetna i mam świadomość jak jeździ, jednakże tak jak pisałem trudno wyrwać fajną sztukę. W tej kwestii Mazda zdaje się być najłatwiejsza do znalezienia, bo jej podaż jest stosunkowo spora. Nissan 200 sx owszem fajne autko, ale mija się kompletnie z moja wizją/potrzebą małego kabrioletu/roadstera. Ma być wiatr we włosach i odrobina zarzucania tyłkiem. Turbo też nie potrzebuje. Mam turbo w moim codziennym aucie i mi styka. Chce wolnossaka z przerobionym wydechem(to już we własnym zakresie). Tak jak napisał @Adi, łokieć wiatr w czuprynie i jazda przez las Mazda ma tą zaletę, że ma napęd na tył jak i H2000S dlatego jest głównym faworytem.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.