Witam ponownie wszystkich forumowiczów. Dwa lata temu zakupiłem poprzez SwissDirect (Pan Stani) zegarek Breitling Avenger II GMT - nowy wraz z kompletem dokumentów, gwarancją itp. Otóż od kilku miesięcy posiadam problem z moim zegarkiem, którym jest nadmierne śpieszenie. W ciągu dnia wartość ta oscyluje między +10~15 sekund. W sierpniu byłem na miesięcznych wakacjach, a sam zegarek wstawiłem do rotomatu z ustawionym trybem 650 obrotów na dzień - tyle ile wymaga mechanizm znajdujący się w zegarku. Po dokładnie 28 dniach zegarek przyśpieszył 7 minut. Posiadam elektroniczną kartę gwarancyjną z datą zakupu, mam jeszcze niecały miesiąc na zadziałanie (kupiony w październiku 2014). Chciałbym skorzystać z gwarancji, jakie jest najlepsze rozwiązanie? Jeśli zegarek miałby powędrować do samego Breitlinga w Szwajcarii to mogę przeczekać te 6 tygodni . Na stronie Breitlinga widzę, że w Krakowie mam dostępny Apart oraz Krakowski Salon na Sławkowskiej, która opcja byłaby najlepsza? Czekam na Wasze opinię. Dzięki. Pozdrawiam Maciek