Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tommaso

Użytkownik
  • Content Count

    5,004
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Tommaso last won the day on December 17 2019

Tommaso had the most liked content!

Community Reputation

921 Mistrz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wielkopolska
  • Hobby
    Zegarki, dalekie podróże, fotografia, rowery mtb, motocykle.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gorzej jak tory też zamkną, bo hałasują. W Poznaniu tor walczy o istnienie od lat, w Łodzi też mają z tym problemy, mimo, że są w szczerym polu.
  2. Powoli jazda naprawdę mocnymi samochodami traci sens, tym bardziej, że nawet dźwięk został już wykastrowany przez nowe normy. Po raz pierwszy od wieeeelu lat wezmę pod uwagę czterocylindrowy silnik przy następnym aucie. Może lekko wspomagany prądem...
  3. Zauważyliście co dzieje się z indeksem na czwartej w tym Zenku? 😱
  4. Dzięki. Tak, to Barton. Tak, 512. Chyba jeszcze jeden jest na forum, z tego co kojarzę.
  5. Quattro też są różne, jeszcze niedawno wyższe modele były oparte na torsenie i stale napędzane na cztery koła, w dodatku z lekką preferencją tyłu. Jeździłem 6 lat takimi autami i uważam, że był to chyba najlepszy rodzaj napędu na 4 koła jaki można sobie wyobrazić w aucie na drogi. Współczesne quattro oparte są już na Haldexie, czyli sprzęgle wielopłytkowym, można je wprawdzie oprogramować tak, żeby cały czas napędzał wszystkie koła i Audi to robi w niektórych modelach, ale po wielu jazdach autami z takim rozwiązaniem stwierdzam, że to już nie to samo - tych aut nie czuje się już w trakcie jazdy jak aut tylnonapędowych, a charakterystyczna dla Audi nadsterowność związana z takim a nie innym umieszczeniem silników jest w nich bardzo mocno wyczuwalna. Pod tym względem lepiej IMO zachowują się napędy X-drive, które wprawdzie też oparte są na sprzęgle, ale są nadal oprogramowane tak, że to głównie napędy RWD z dołączanym przodem a nie odwrotnie (przynajmniej w platformach tylnonapędowych, czyli seriach od 3 w górę). Dodatkowo charakterystyczne dla BMW dbanie o idealny rozkład mas na przykład przez maksymalne cofnięcie silnika, powoduje, że współczesne auta BMW są mniej nadsterowne, co IMO daje większą frajdę z jazdy, bo BMW chętniej skręcają.
  6. Oj tam, po śniegu z RWD to jest dopiero radocha. Żałuję, że mam teraz nudne AWD...
  7. Ja wszystkomającego Citizena to mam już z 10 lat, kupiony jeszcze od sergserga.
  8. Ostatnio przez pandemię w ogóle się nie spotykamy, bo nie ma gdzie 🤷‍♂️
  9. Gratulacje Mariusz. Długo czekałeś, ale się doczekałeś.
  10. Mój najlepszy zakup 2020 roku to też DJ, tylko ciut nowszy. Ja planuję, jak Kruk da, zamienić Submarinera na nowszego i to było na tyle jeśli chodzi o Rolexa. A w nowym roku 2021 życzę Wam samych udanych zakupów.
  11. I to w dodatku nie we wszystkich wersjach kolorystycznych, tylko w niebieskiej i czarnej.
  12. Ruletka była w DJ ze starym mechanizmem, teraz zaniechali jej stosowania. A szkoda, miałem w swoim poprzednim DJ i po wymianie na obecny uważam jej brak za jedyną rzecz, która zmieniła się na gorsze.
  13. A, OK, dzięki. Widocznie źle zrozumiałem. Nie, nie ma, chociaż czasem daje się 3-4% wynegocjować
  14. No właśnie tak było dotychczas, a teraz jakikolwiek upust wyklucza punkty. Tak powiedziano mi w listopadzie przy odbiorze Datejusta.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.