Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tommaso

Użytkownik
  • Content Count

    4821
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Tommaso last won the day on December 17 2019

Tommaso had the most liked content!

Community Reputation

2344 Guru zegarmistrzostwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wielkopolska
  • Hobby
    Zegarki, dalekie podróże, fotografia, rowery mtb, motocykle.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Do takich tekstów bym podchodził z ostrożnością, to że ktoś sobie tak napisał o niczym nie świadczy, teoria a praktyka często mocno się rozjeżdża. W testach praktycznych nissan nie wypada dobrze, mówił o tym np minimarek w swoim teście qashqaia , ale wspominało też sporo innych osób, szczególnie źle nissan wypada podczas jazdy na krótkich dystansach. Niemniej jak dla kogoś spalanie nie jest najistotniejsze to pod względem kultury pracy to chyba najlepszy napęd hybrydowy bez klasycznej zmiany biegów na rynku. Ciekawe tylko jak będzie wyglądało serwisowanie tych aut jeśli Nissan zbankrutuje, a to wydaje się bardzo prawdopodobne.
  2. Nissan sobie wymyślił, że silniki elektryczne są lepsze użytkowo, bo oddają moment bez opóźnienia i tak samo w całym zakresie obrotów, a silnik spalinowy sterowany przez komputer częściej będzie pracował w optymalnych warunkach niż sterowany nogą człowieka czyli gazem. Czy to się udało to inna sprawa, użytkownicy twierdzą, że nie do końca, bo pali znacznie więcej niż hybrydy toyoty, ale IMO ciekawe rozwiązanie i warto je rozwijać. Na pewno pali mniej niż czysty napęd spalinowy o podobnych osiągach. System hybrydowy hondy jest bardzo zbliżony, chociaż tam, w szczególnych warunkach, może nastąpić bezpośrednie połączenie silnika spalinowego z kołami.
  3. E-power to dość ciekawa hybryda, a tak naprawdę to samochód elektryczny z range extenderem, bo silnik spalinowy nigdy nie napędza kół. Oczywiście oparta na benzynie. Jeździ to całkiem fajnie. Gratulacje
  4. Oczywiście. E500. 🤣
  5. Ja 🙋‍♂️ W poprzedniej E63 chyba był system łączony - stalowe sprężyny z przodu i pneumatyka z tyłu. Ale głowy nie dam sobie uciąć.
  6. Klasa E nie ma jeszcze topowego E63, jest tylko E53 oparte na silniku R6 i nie ma ono pneumatyki. Pneumatyka jest w S63 amg, ale ono jest tylko w longu i to już trochę inne auto, trudno nazwać je autem performance. BMW do M-ek nie używa pneumatyki, czytałem kiedyś wypowiedź jakiegoś inżyniera, że uważają, że pneumatyka nie daje odpowiedniej precyzji prowadzenia.
  7. Tu też jest sporo racji. S63 też jest tylko w longu, więc jak chcesz krótką S-klasę to maksymalnie 6 cylindrów. Ale to już raczej filozofia maksymalnego wyciągania kasy z kieszeni klientów.
  8. Oczywiście masz rację, jak to mówią - kto bogatemu zabroni. Niemniej są lepsze auta do prowadzenia samemu, np Wraith czy Continental GT.
  9. To trochę nietrafione porównanie, Patek nie został zaprojektowany do noszenia przez kogoś innego, a Maybach od początku był projektowany jako auto w którym właściciel jest wożony. Chociaż nie da się ukryć, że granica jest płynna, w Mercedesie np krótka klasa S traktowana jest jako auto w którym prowadzi właściciel, wersja long już niekoniecznie, a Maybach zdecydowanie nie. Mniej więcej podobnie traktuje Rendże w wersji SWB i LWB Twoja 7 jak dla mnie w tym samym miejscu co krótka klasa S.
  10. Ja mogę się zatrudnić jako wożony na tylnym siedzeniu, to zagwarantuje mu całkowitą anonimowość w czasie jazdy 😁
  11. Audi RS7, Audi S8, a Porsche Panamera ma Active Ride, to jeszcze wyższy poziom pneumatyki.
  12. Problem z takim autem jest jeden, właściciel powinien zajmować prawy tylny fotel, a ten za kierownicą brany jest za szofera.
  13. Tak, jest seria. Uważam, że to świetny kompromis na nasze drogi, jest twarde, ale nie za twarde.
  14. W BMW M3 miałem duży problem z prześwitem, na co 3-4 spowalniaczu gdzieś tam przycierałem progami, zdarzało się czymś w podwoziu. A najniżej położona jest osłona tylnego dyfra. W GR Yarise zero problemów, te same spowalniacze przejeżdża koncertowo.
  15. Christian potrafi rozpoznać dobre auto
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.