Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here

Tommaso

Użytkownik
  • Content Count

    5167
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Tommaso last won the day on December 17 2019

Tommaso had the most liked content!

Community Reputation

2252 Guru zegarmistrzostwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wielkopolska
  • Hobby
    Zegarki, dalekie podróże, fotografia, rowery mtb, motocykle.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Najlepszy system audio, jaki słyszałem to Mark Levinson w najnowszym lexusie LS. W Lexisie NX już tak dobrze nie grał. Mam swoje referencyjne CD do testowania systemów audio (Upojenie Anny Marii Jopek z Patem Methenym) i tam wszystko wychodzi czarno na białym.
  2. Jak dla mnie jedyna rzecz, dla której warto kupić Mustanga to coyote. Z jakimkolwiek innym silnikiem niż 5.0 to auto nie ma żadnego sensu.
  3. Ja bym pewnie nie usłyszał, szczególnie, że w aucie głównie słucham audiobooków i podcastów 😀
  4. Ciekawy jestem Twoich wrażeń, nie słyszałem jeszcze o nikim, kto zamówiłby ten system. On chyba kosztuje ponad 30k?
  5. Czasami sobie myślę, że fajnie było jak kiedyś miałem auta, które obiektywnie nie były wyjątkowo szybkie, ale dawały ogromną frajdę z jazdy, nawet z mniejszymi prędkościami. Np taka Mazda MX-5. W obecnych autach sportowych, żeby mieć prawdziwą frajdę z jazdy po drogach publicznych trzeba dość tolerancyjnie podchodzić do ograniczeń prędkości...
  6. Wszystkiego trzeba używać z umiarem. Jadąc 100 km/h i wciskając do oporu po 3-4 sekundach masz już 160 km/h i inni użytkownicy ruchu mogą być na to nieprzygotowani i np zacząć manewr wyprzedzania gdy jesteś obok nich, bo jeszcze 2 sekundy temu w ogóle nie widzieli Cię w lusterku. Dużo w życiu jeździłem motocyklem i nauczyłem się myśleć za innych przewidując ich manewry, teraz też nie wykorzystuję całej mocy podczas wyprzedzania, żeby lepiej kontrolować manewr i obserwować innych uczestników ruchu. Oczywiście świadomość, że w razie czego mogę ten manewr znacznie skrócić też daje poczucie komfortu. Najlepiej jednak czuję się na torze lub na niemieckich autostradach bez ograniczeń.
  7. Po prostu staram się jak najdłużej zachować prawo jazdy 🤷‍♂️ 😁
  8. Są jednak pewne granice. Ja w swoim pełną moc na drodze wykorzystuję może przez 1% czasu jazdy, bo wymaga to dobrego rozgrzania opon, żeby nie ślizgały się wszystkie cztery. Uważam, że 350-400 KM to już max co można w pełni wykorzystać na drogach, wszystko powyżej to już tylko tor lub zabawa w idealnych warunkach na pustej drodze, żeby nie wystraszyć innych kierowców.
  9. Żadna marka nie ma dobrego systemu wskazującego ograniczenia, a jest to teraz obowiązkowe i strasznie mnie wkurza w nowych samochodach. W moim z 2023 roku można jeszcze permanentnie wyłączyć ogranicznik prędkości, ostrzeżenie przed zmianą pasa czy ostrzeżenie przed zderzeniem, ale w autach homologowanych od zeszłego roku to niemożliwe. Jak jechałem ostatnio Lexusem RX to właściciel najpierw mi powyłączał je wszystkie przez kilkunastokrotne klikanie w ekran i mówił, że trzeba to robić po każdym odpaleniu, a jak się nie wyłączy to okropnie irytują.
  10. Ekran ekranem, ale ten nie pasujący do niego daszek jakby z innego auta to totalna porażka
  11. Akurat napisał prawdę. Pieniądze ze sprzedaży praw do emisji w Polsce poszły bezpośrednio do budżetu, finansując między innymi programy socjalne. Łukasz widzę za to nieźle popłynął z tym kupowaniem niemieckiego złomu za dopłaty. Przypomina mi to akcję propagandową, że niby nowa ustawa o wiatrakach miała ratować Siemensa, mniej więcej podobna zależność, bo ani Siemens ani Niemcy nie są wiodącym producentem w odpowiednich dziedzinach. Żeby nie było, jestem zdecydowanym przeciwnikiem jakichkolwiek dopłat do samochodów elektrycznych.
  12. W Lexusie NX450h+ spokojnie można zrobić 60-65 km, za bardzo nie oszczędzając pedału przyspieszenia.
  13. W wypadku elektryka to rzeczywiście najbezpieczniejsza opcja, o ile te najmy są jakoś sensownie policzone. Bo dochodzi jeszcze niepewność co do wartości auta po 3 latach, elektryki pod tym względem są nieprzewidywalne.
  14. Pewnie kwestia punktu odniesienia, ale jak dla mnie to był mega komfortowy. Słabe wyciszenie nadkoli też zaobserwowałem, ale w demo, którym jechałem nic nie trzeszczało. Wycie też mniej mi przeszkadzało, ale pewnie w NX450h+ jest mniej odczuwalne z uwagi na mocniejsze silniki elektryczne. Ale to prawda, że w SUVach Lexusa pełen komfort jest dopiero w RX
  15. A co było nie tak z NX-em? Jechałem pluginem i miałem dość pozytywne odczucia, szczególnie w trybie elektrycznym 😁
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.