Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tommaso

Użytkownik
  • Content Count

    5,106
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Tommaso last won the day on December 17 2019

Tommaso had the most liked content!

Community Reputation

1,555 Guru zegarmistrzostwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wielkopolska
  • Hobby
    Zegarki, dalekie podróże, fotografia, rowery mtb, motocykle.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 512 rzeczywiście jest świetnym wyborem na małe nadgarstki, ale nadal nie jest to garniturowiec oczywiście. Tu w porównaniu z Reverso:
  2. I to mówi gość jeżdżący pomarańczowym Mustangiem? 😉
  3. Jest tak jak mówisz, przy 178 cm wzrostu w wersji softtop mam nad głową 3-4 palce. w wersji hardtop 1-2. A co do patrzenia przez przednią szybę to nie jest tak źle jak np w Mini. To auto daje wrażenia z jazdy, których nie da się opisać słowami. Jak kupowałem ND to większość osób pytała po co mi takie wolne auto, skoro moje codzienne jest szybsze. Ale obiektywne osiągi to jedno, a wrażenia z jazdy to drugie, nie mówiąc już o tym, że jest wolniejsze na prostej, bo w zakrętach potrafi objechać dwa razy mocniejsze auta, dając przy tym mnóstwo radochy z zamiatania tyłem.
  4. Miałem mazdy MX-5, zarówno generację NC jak i ND. Mam 178 cm i mieściłem się do niej bezproblemowo, ale miejsca nad głową nie miałem już za wiele, myślę, że 180-182 cm wzrostu to górna granica dla tego samochodu. Przymierzałem się też i trochę jeździłem Boxsterem 987, czyli tym o którym myślisz, więc mam porównanie. Są jedynie trzy rzeczy, które przemawiają za Porsche - wielkość wnętrza (jak masz 180 cm lub więcej to może być decydujące), obiektywne osiągi i wrażenia dźwiękowe (zarówno samego silnika, który masz tuż za plecami, jak i wydechu). Natomiast jeśli chodzi o samo prowadzenie, subiektywne odczucia z prowadzenia i dynamiki samochodu, przyjemność z jazdy bez dachu, to wrażenia są zbliżone, a lekkość miaty daje niesamowite odczucia z jazdy po ciasnych zakrętach. No i wreszcie ostatnia rzecz, to w czym Mazda jest znacznie lepsza - bezawaryjność. Porsche z generacji 987 wymaga ciągłej opieki serwisu, a kosztowne awarie silnika w podstawowej wersji to rzecz dość powszechna (w wersji S jest lepiej, ale też nie optymalnie). Czyli musisz nastawić się raczej na drogą i problemową eksploatację. Moim zdaniem Porsche warto brać tylko wtedy, gdy kupujesz znane i sprawdzone auto od kogoś znajomego, w przeciwnym wypadku to może być mina. A Mazda MX-5 ND nigdy nie stwarza problemów, o ile nie ma powypadkowej przeszłości. Jak będziesz kupował Mazdę to szukaj egzemplarzy z pakietem Recaro - mają szperę, twardsze zawieszenie i lepsze fotele, szczególnie dwie pierwsze rzeczy robia ogromną różnicę w prowadzeniu.
  5. Dzięki. Nie widzę specjalnej różnicy w porównaniu do GMT czy Suba 40 mm. Jeśli już to odczuwam, że zapięcie jest masywniejsze.
  6. Ledwo półtora roku czekania i już jest 😁
  7. Autko generalnie bardzo fajne, jedyne co mi się kompletnie nie podoba to silnik, kultura pracy tej jednostki to jest jakiś żart, przy odpalaniu chce wyskoczyć z samochodu, znam całe mnóstwo 4-cylindrowych diesli, od których mógłby się uczyć dobrych manier. Zawieszenie daje radę, miałem najbardziej ekstremalną wersję Miniaka i spokojnie dało się jeździć po mieście. Zwinny, łatwo zaparkować, ma styl w środku w odróżnieniu od VAGów. Brać i cieszyć się.
  8. Ja swojego na razie nie, bo bym po nim płakał. 😀
  9. Ja na razie w moim BMW mam szczęście, prawie 3 lata, 70 tys. km i zero problemów. ale obym nie zapeszył, w środę jadę na przegląd do ASO
  10. Pewnie się obrócił na panewkach
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.