Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tommaso

Użytkownik
  • Content Count

    5,111
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Tommaso last won the day on December 17 2019

Tommaso had the most liked content!

Community Reputation

1,668 Guru zegarmistrzostwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wielkopolska
  • Hobby
    Zegarki, dalekie podróże, fotografia, rowery mtb, motocykle.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Widziałem to. To musi być jakiś żart 🤦‍♂️
  2. Miałem okazję jeździć dawno temu M5 E39 i to było strasznie nerwowe auto. Manualna, krótko zestopniowana skrzynia i natychmiastowe reakcje na gaz powodowały, że ciężko się nim jeździło spokojnie po normalnych drogach. Za to do szaleństw torowych było wyśmienite. Mi obecne M3 bardzo się podoba z powodu, że jest ładne 😁
  3. Z zewnątrz jeszcze OK, chociaż trochę stracił charakteru, z tyłu zaczął przypominać jakiegoś Peugeota, z boku upodobnił się do Camaro, a przód się wygładził. Za to środek z tymi paskudnymi ekranami przyklejonymi do kokpitu to porażka.
  4. Mi nowy podoba się znacznie mniej niż obecny
  5. No to jest zupełnie inna liga.
  6. To prawda, jakość wykonania dla kogoś przyzwyczajonego do aut niemieckich jest dramatyczna. U mnie wprawdzie skóra się trzyma a lakier wygląda jak w dniu zakupu, ale elementy wnętrza mimo wszystko mogłyby być z lepszych materiałów w samochodzie, który dzisiaj kosztuje 300k. O jakości multimediów to już nawet nie wspomnę... Jednak temu autu się dużo wybacza, jak tylko odpalę silnik od razu zapominam o wszystkich niedoskonałościach.
  7. Dobry automat jest lepszy np na torze, gdzie pozwala zaoszczędzić ułamki sekund i bardziej skupić sie na idealnej lini przejazdu, ale prawda, że manual daje znacznie więcej frajdy z jazdy. A Mustang akurat nie jest samochodem stworzonym do jazdy po torze, tylko do dawania przyjemności z jazdy w każdych możliwych okolicznościach. Jedynie gdy czasem wpadnę w długi korek to trochę psioczę na twarde sprzęgło, ale generalnie uważam, że to lepszy wybór w Mustangu.
  8. Czarny rzeczywiście nie jest dobrym kolorem dla tego samochodu. Widzę, że jesteś też fanem manuala w Mustangu. Ja wprawdzie w Bullicie nie miałem wyboru, ale i tak uznałem po testach, że automat w tym aucie jest wyjątkowo nieudany.
  9. To kwestia gustu, a o gustach się nie dyskutuje. Ja akurat nie lubię białych samochodów. Ważne, że silnik też jest właściwy
  10. Wydech jest regulowany, w trasie ustawiony w trybie cichym jest prawie kompletnie niesłyszalny przy stałej prędkości, dopiero podczas przyspieszania słychać bulgotanie. Dodatkowo mocno pomaga niesamowicie długie przełożenie skrzyni, na ostatnim biegu przy 150 km/h jest 2400 obrotów, co czyni go połykaczem autostrad. Kolor to Dark Highland Green i jest zarezerwowany dla limitowanej wersji Bullitt. Rocznik 2019
  11. Znacznie więcej. A na tym forum można to powiązać z posiadanymi zegarkami, miejscem zamieszkania i ... gotowe. Chociaż oczywiście jak ktoś jest profesjonalnym złodziejem to i tak to ustali, ale po co mu ułatwiać.
  12. Jedyny słuszny w tym aucie, czyli V8. A co do tablic to tak jak Mariusz napisał.
  13. Lubię nim jeździć, lubię go słuchać, ale najbardziej lubię na niego patrzeć
  14. Stawiam dolary przeciw orzechom, że gdyby ten Renegade miał Pentastara 3,6 to w identycznych warunkach paliłby tyle samo albo mniej. Downsizingowe silniki mają niskie wyniki spalania tylko podczas eco-drivingu i testów WLTP, przy normalnej dynamicznej jeździe palą jak smoki.
  15. Ja nie lubię downsizingu, 3,0 to dla mnie minimum pojemności, jaką jestem w stanie zaakceptować w samochodzie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.