Dzięki.
Jedyne w czym jest lepszy to napęd, cała reszta o wiele bardziej podobała mi się Lexie. Płynność jazdy, komfort zawieszenia, materiały w kabinie, wyciszenie, wygoda foteli (tak, nie jestem fanem foteli volvo, mimo, że większość je chwali, ja nie mogę się dogadać z zagłówkiem). W volvo na przykład wkurzało mnie to, że waliłem prawym kolanem w twardy plastik (a w Lexie w tym miejscu jest miękko, w dodatku konsola jest obita czymś przypominającym skórę), wkurzał mnie brak bezprzewodowego ACP i nie podobał mi się układ kierowniczy, czułem się jakbym trzymał w ręku kierownicę od konsoli, odczucia w Lexie pod tym względem są znacznie lepsze.
A po weekendzie w RX350h stwierdziłem, że w tego typu aucie sportowe osiągi nie są dla mnie aż tak istotne. RX350h może nie robi szału do setki, ale za to w dowolnym momencie są do wykorzystania ogromne pokłady momentu obrotowego, w dodatku są dostępne natychmiast, a w Volvo jest spory lag napędu.
Trochę żałuję, że nie dało się kupić RX450h+, musiałbym jednak poczekać parę miesięcy, bo praktycznie wszystko się wyprzedało, zostały 2-3 sztuki w nieciekawej kolorystyce dostępne w grudniu.