Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

marekgro

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Początkujący

Ostatnie wizyty

149 wyświetleń profilu
  1. nie miej obaw. obsługa i poziom usługi pierwsza klasa.
  2. Czas powinnismy liczyć od czerwca, bo choć zegarek był zaniesiony w maju i mówiliśmy o serwisie mechanizmu oraz wymianie paska, to w czerwcu został klepnięty ostateczny zakres - wraz z wymianą koperty i szkła. Czekaliśmy na uszczelki, obecnie od miesięcy czekamy na szkło. To jest Monaco na Calibre 12. Co jakiś czas dzwonię i dopytuję. Długo, bardzo długo się to dzieje wszystko.
  3. Mają, są na oficjalnej stronie Taga, a p.Pieśkiewicza już nie ma.
  4. marekgro

    GERLACH

    nosiłem ten mechanizm w innej kopercie i tarczy, byłem bardzo zadowolony. edycja: to jednak był ST8000, czyli chyba poprzednik tego, co teraz w Marszałku tutaj: https://rwg.cc/topic/134586-comparison-of-chinese-tourbillon-movements/ masz więcej o chińskich tourbillonach
  5. wierzę, że cena usługi przekłada się na pensje dla zegarmistrzów. byłem na miejscu i warunki mają europejskie.
  6. dałem tam Taga na pełen serwis w piątek; na razie jestem lekko zaskoczony czasem realizacji - na uszczelki będę musiał czekać 3-4 miesiące.
  7. serwisowałem u Wojnara około 20 zegarków, poziom skomplikowania 3133. jestem z niego zadowolony i przynoszę do niego kolejne zegarki. u Kowala serwisowałem 5, z czego każdy po naprawie miał jakiś mankament. najgorszym było urwane sprzęgło przy jednym Poljocie, do czego Kowal nie chciał się przyznać (zegarek trafił do niego sprawny, chciałem tylko przeczyszczenia mechanizmu).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.