Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

onefspeed

Nowy Użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Początkujący
  1. Nadszedł moment oddania sprawiedliwości oficjalnemu serwisowi Sinn'a. Zegarek wrócił w tym tygodniu (od sierpnia trochę cała przygoda trwała). szkło wymienione na nowe, gwarancja przedłużona o czas serwisowania, przesyłka plus usługa - 0.00 EUR W tzw. międzyczasie zrobiłem inne obsesyjno-kompulsyjne zakupy zegarkowe, ale tu już inna historia.
  2. Bardzo trudno zachować spokój kiedy ktoś traktuje usera jak idiotę. (bold ode mnie) thank you for your E-Mail. We are very surprised about the streaks on or under the glass and are sure that the watch was not sent in this condition to you. The watches are carefully packed by us and usually completely covered with a protective film. Sometimes the watchmakers stick a round of barely visible athesion film on the glass to protect it. Please check whether it is not a film that is still on the glass. If you still have the impression that the inside of the glass has streaks, we will be happy to send you a UPS return label so that you can send the watch in to check and fix the problem. With kind regards Joachim Simon Sinn customerservice Ale kierunek mają dobry.
  3. Hm, dziwna sprawa. Automatycznie zakwalifikowali tą naprawę jako nieobjętą gwarancją? I ciekaw jestem jak się ustosunkują do tego szkła. The services are: - Maintenance/overhaul set movement dismantling, cleaning, lubrication and adjustment of movement, reassembling the watch (includes all necessary spare parts) - Gasket set replacing all O-rings including crown and (if necessary) pushers We would like to indicate that the malfunctions/damages on your watch are caused by heavy impact on the crown. Therefore we cannot absorb the costs for the repair under warranty. Thank you for your understanding! Z tym nie dyskutowałem, zegarek na kajcie itp swoje przeszedł.
  4. Tak, oczywiście, oficjalny serwis Sinn'a. Zegarek jest jeszcze na gwarancji, ale była to naprawa płatna - wymiana koronki, wymiana uszczelki.
  5. "Tryumfalny" powrót mojego U1 z serwisu Sinn. (uprzedzając pytania, zabrudzenie jest na wewnętrznej powierzchni, niestety)
  6. Koledzy (ew. Koleżanki), Jak radzicie sobie zakupowo z brakiem AD w Polsce? Chrono24? Zaleski? Ktoś forumowy godny polecenia? (jak nieodżałowany Stani ) Kolega @watchlux? Nadal Uhrinstinkt? Pozdrawiam, z nadzieją na rychłe dołączenie do grona.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.