Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

mam_rolexa

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. myślałem że nowe BMW ma na przód ale faktycznie na tył
  2. Wiem że niektórzy jeżdżą mało i ich auta mają niskie przebiegi. Ale skoro kupuje ktoś auto nowe i jeździ nim mało to nie rozumiem jaki jest sens sprzedaży auta które technicznie jest prawie jak nowe bo ma przebieg 20 tyś km. Może dlatego że się znudzi? Są tacy, ale niestety znaleźć takie auto to jak szukanie igły w stogu siana. Większość ludzi jak kupuje auto to kalkuluje i nie sprzedaje z powodu znudzenia. Z tą przyczepnością to się nie zgodzę. Co z tego że opony klasy premium jak stosunek podsterowności do nadsterowności może być tragiczny. Ja nienawidzę aut które mają dużą tendencje do podsterowność. Lubie samochody takie jak np. Focus MK1 gdzie w zakręcie mogłem sam decydować o podsterowności lub nadsterowność. Natomiast nienawidzę takich aut jak np. Vectra C gdzie auto wyjeżdża przodem z zakrętu i nic się z tym nie da zrobić.Idealne dla mnie by było właśnie BMW serii 3 ale nie mam tyle gotówki na to auto wiec szukam czegoś z segmentu C co się będzie dobrze prowadzić. Niestety jest mało aut z przedni napędem które się fajnie prowadzą a w segmencie C nic nie znajdę z napędem na tył.
  3. Szczerze to nie widzę żadnych korzyści z kupna auta segmentu D. Dla mnie optymalny wydaje się jakiś kompakt z segmentu c. Jeździłem kiedyś passatem i golfem z tego samego roku. Bez zastanowienia brał bym golfa bo auto się lepiej prowadzi a komfort za kierownicą ten sam. Ford focus też się prowadzi dużo lepiej niż mondeo. Wiec jeśli ktoś chce więcej miejsca kupuje segment D ale mnie to miejsce nie jest potrzebne. Z resztą jak bym był zdecydowany na segment D to nic innego bym nie kupił jak BMW serii 3 ewentualnie lexusa is i wtedy miał bym dylemat nagiąć mocno budżet czy kupić używane. Juz się umówiłem na jazdę testową civickiem i focusem to niedługo napisze moje spostrzeżenia. Zawsze się zastanawiam kto sprzedaje auta z tak niskimi przebiegami i czy to w ogóle możliwe. 2 letnie auto i przebieg 10 tyś rocznie? Kto normalny kupuje takie auto jako nowe i sprzedaje po 2latach jeśli nie było bite? Sam chętnie bym takie kupił jak bym znalazł. 7-letnie volvo z przebiegiem 100 tyś? Nie uwierzył bym w ten przebieg nawet jak bym auto sprawdził na wszystkie możliwe sposoby. Wiem że niektórzy tyle jeżdżą ale takie osoby trzymają takie auta a nie sprzedają.
  4. Napisz coś więcej jak focus się trzyma drogi? Jakie jest zawieszenie? Jak stosunek podsterowności do nadsterowności? Jaki układ kierowniczy? Jest naturalny jak przy wspomaganiu hydraulicznym czy sztuczny jak np w ceedzie? Ceeda ma mój ojciec. Jeżdże tym autem od czasu do czasu i mnie nie leży w ogóle. Jakościowo koreańczycy poszli do przodu, ale jak dla mnie auto beznadziejnie miękkie i brak wyczucia za kierownicą. Do tego to wspomaganie, to jakaś udręka. Mnie to auto strasznie męczy.
  5. czemu ten silnik eliminuje to auto? Wyposażenie civic oferuje chyba bardzo dobre jeśli chodzi o cenę. Mazdę też biorę pod uwagę. Ale wracając do civica to 1.0 jest za słaby, czy może okazać się mało trwały? Z tego co wiem ma 129 koni. Nie jest to demon prędkości ale też chyba nie jest zamulony jak wolnossące 100 konne jednostki 1.4 lub około 115 konne 1.6 innych marek? Co do mazdy to podoba mi się ogólnie 3-ka i 6-tak ale przerażają mnie te opinie o rdzy w tych autach. Chce auto kupić na ładnych parę lat. Wiem że w hondach i fordach też z tym jest różnie ale jednak na ten temat najwięcej złego słyszałem o mazdzie.
  6. Co do foteli to pewnie zależy od wzrostu i od samej budowy ciała. Mnie standardowe fotele golfa nie leżą w ogóle. Co do jakości materiałów to bardzo dobre materiały mają obecnie auta koreańskie. Ale tak jak mówię, zależy mi tylko i wyłącznie na właściwościach jezdnych.
  7. Uważam że golf IV generacji był ostatnim udanym golfem. Co do golfa to fotele które są montowane w podstawie są okrutnie dla mojego kręgosłupa. Jak dla mnie mega niewygodne. Skrzynia biegów pozostawia wiele do życzenia. Jakość materiałów tragedia. Znajomy ma golfa zrobił od nowości 140 tyś km i kierownica taka wytarta że jak by kupił to auto jako używane to bym pomyślał że ktoś je skręcił z 400 tyś na 140. Jedyne co przemawia za VW to bardzo dobre zabezpieczenie antykorozyjne. Z resztą co do jakości materiałów to jak siedziałem w nowym focusie to jakość tapicerki dużo gorsza niż w MK1 którego kiedyś miałem oraz fotele również mniej wygodne. Nie miałem okazji jednak jeździć
  8. Jeździłem ceed-em i zawieszenie strasznie miękkie i gumowaty układ kierowniczy. Wyczucie tego co się dzieje z kołami na kierownicy jest zerowe. Czułem się w tym aucie bardzo niepewnie na drodze. Toyota Auris to auto ,które brałem pod uwagę ze względu na legendarną niezawodność jednak silniki benzynowe słabe. Co do focusa miałem kiedyś MK1 i jeśli MK3 jeździ tak dobrze jak MK1 to brał bym w ciemno jednak podobno żaden kolejny focus nie jeździł tak dobrze jak MK1. Muszę się umówić na jazdy testowe i zobaczyć co i jak. Czy mógł by się ktoś wypowiedzieć kto jeździł focusem MK1 i nowym MK3 oraz civickiem 10 generacji? Jak te auta jeżdżą względem MK1?
  9. Panowie mam pytanie z innej beczki. Co byście polecili nowego z salonu jeśli chodzi o segment C? Moje wymagania to bardzo dobre prowadzenie auta w zakrętach,dobre czucie układu kierowniczego co w dzisiejszych elektrycznych wspomaganiach jest rzadkością, oraz jakiś fajny benzynowy silnik. Budżet około 80-90 tyś. Focus czy Civic? A może coś innego w tej klasie jeździ lepiej?
  10. Wszytko dąży do tego że niedługo będą silniki jednorazowe. Ja słyszałem że powinien wytrzymać 300 tyś ale pewnie to zależy od różnych czynników. W każdym bądź razie jak ktoś dużo jeździ to po 3 latach, silnik do wymiany. Dzisiejsza motoryzacja to żenada.
  11. Chyba użytkownicy iPhonów tego nie zauważają Telefon za 4 tyś zł ma ścinki animacji przy odblokowaniu a zwykła motorola moto E za 599 zł tych ścinek nie ma xD
  12. Motorole też nie lagują, bo mają czysty system. Miałem i naprawdę spisywała się doskonale. Dla mnie aparat w iPhone w porównaniu z tymi w motoroli jest mega. Ale wiadomo że z tym z galaxy s8 przegrywa. Aparat w iPhone jest ok, ale iOS jest naprawdę mega przereklamowany. Nie jest absolutnie z niczym lepszy od flagowych smartfonów z androidem.
  13. Dzisiaj bawiłem się iPhone 7 mojego kolegi. Otwiera strony i aplikacje niewiele szybciej niż mój iPhone 6. Generalnie rzecz ujmując dobrze zrobiłem że nie kupiłem 7-ki. iPhone to przereklamowany przez fanbojów badziew. Po za dobrym aparatem nie ma w nim nic specjalnego i plasuje się raczej w kategorii średniaków jeśli chodzi o konkurencje z androidem. Android daje o wiele większe możliwości. Nie żałuję że go kupiłem, bo wreszcie na własnej skórze przekonałem się czym jest iOS. Poużywam go jeszcze jakiś czas i sprzedam. Proponuje fanbojom apple aby zobaczyli jak działa czysty android bez żadnych nakładek systemowych. Dla mnie android miażdży iOSa. Kiedyś, parę lat temu zarąbistą zaletą iOSa była płynność a androidy wtedy lagowaly, ale teraz mam wrażenie że sytuacja się odwróciła. Mając teraz samemu iPhone nikomu na pewno tego telefonu nie polecę.
  14. No bo mi się hasło do konta przypomniało dopiero teraz:-/
  15. Ten telefon co mi pokazałeś to sprzęt ekspozycyjny i dlatego jest tańszy. Lubie mieć nowe rzeczy z pewnego źródła. Wole dopłacić. Ale fakt faktem uważam że wtopiłem z tym iPhonem 6 i wolał bym dołożyć do tej 7-ki bo budżet był tylko skąpstwo się włączyło, ale to raczej z takich powodów że nie chciałem rakiety tylko płynnie działający tel do podstawowych rzeczy. Czyste oprogramowanie za pomocą itunes? Ja myślałem że iPhone ma czyste oprogramowanie? Masz na myśli że czyste czyli bez żadnych zbędnych aplikacji czy jakie? Nie chodziło mi jakoś specjalnie o tego flasha, ale lubię niekiedy popatrzeć na transmisje na rzywo na stronach które tego wymagają, jak również wejść np. na głupiego chata z nudów. To też wymaga flasha. Wiec jeśli iPhone z tego zrezygnował to znaczy że te telefony są pod tym kątem upośledzone i jest to kolejny minus względem androida. Da się jakoś cofnąć system do iOS 9?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.