Wyjątkowo w tym przypadku nie podoba mi się sposób działania Demus. Więc w tym przypadku nie odpuszczam. Na początek sprawa trafiła do właściwego miejscem Inspektora Inspekcji Handlowej.
Kiedyś jak przy teleskopie rozkleił mi się Hirsh Grand Duke to producent zamówił kuriera, odebrał, naprawił i odesłał pasek, który fajnie i dlugilo mi już działa. Tym razem kupiłem w sklepie Demus i z nimi na początek rozmawiam. Nie sprzedają tych pasków probono więc powinni brać odpowiedzialność. Zawsze można nie oferować złych produktów a można też chcieć na nich zarabiać, nie obsługiwać kliento i ich tracić. Nigdy nie zrozumiem tej mentalności. Przecież dobrze obsłużona reklamacja to klient na lata. Wymienię pasek to następnym razem może kupi zegarek.
Hirsh to jedno a obsługa reklamacji w Demus. Jak z paskiem tak postępują to Seiko Prospex tym bardziej i nich nie kupię.
Nie spodziewalem się takiego odzewu. W dużej mierze ciekawe i konstruktywne opinie za co dziękuję. Natomiast cześć brzmi dziwnie i poczułem się trochę wywołany do tablicy. No więc zegarek nosi moja partnerka (tak, lubi dość duże zegarki) i zapina tak, że jest luźny jak reszta bransoletek, które nosi. Nie nie przeciąga i nie przeciągała paska. Nosi zegarki od wielu wielu lat i to pierwszy taki przypadek więc proszę nie wciskać mi tu historii o nieumiejętnie zapinanym zegarku. Jakoś inne paski w tym miejscu jej nie pękały. Ja też mam już swoje lata i używałem roznych pasków. Niektórzy forumowicze tu piszą jakby byli rzecznikami prasowymi sprzedawcy.
No więc po zewnętrznej stronie nie ma żadnych dziwnych śladów ponad normalne zużycie. To nie pierwszy pasek w jej i w moim życiu a taki problem pierwszy raz
No dobitnie powiedziane, tylko nijak się to ma do mojego prywatnego doświadczenia. To pierwszy pasek z jakim mamy w domu taki kłopot a nosimy zegarki od dawna i na różnych paskach.
Absolutnie odradzam, nie kupujcie w tej firmie. Kupiłem od nich drogi pasek Hirsh 0922302122-2-18, który pęka po 1,5 roku. Na moją reklamacje odpisali, że za mocno był ciągnięty.... czy to znaczy, że użytkownik odcinał sobie dopływ krwi do dłoni paskiem czy jak inaczej może być "za mocno" ciągnięty pasek????
Wiem ze zegarmistrz odświeży mechanizm i nasmaruje i tego właśnie szukam nie miałem jeszcze przyjemności nosić automata do zegarmistrza stąd moje pytania o dobry adres. Jezeli chodzi o wygląd to on na żywo na przegubie wygląda znacznie lepiej niż na zdjęciu więc spokojnie będę sobie szukał tarczy do wymiany i ewentualnie szkiełko. Oficjalnych serwis zaproponował mi 2400 za przeglad 1880 za tarczę i 960 za szybkę co zbiło mnie trochę z tropu Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Wstepnie byłem u zegarmistrza na złotej w warszawie mowil ze w cenie 800 zrobi serwis mechanizmu, polerkę koperty, poprawi wskazówki i jeżeli dostarcze to wymieni tarczę. Ale nie wiem czy to dobry adres.... Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
No właśnie zaufany zegarmistrz, nie mam jeszcze takiego, czytalem tu o kilku adresach, możesz polecasz któryś? Jezeli chodzi o plamki to jest jedno wyrazne "uszkodzenie" na szybce a te odbarwienia wyglądają zupełnie inaczej. Widziałem sporo tarcz do kupienia na ebay i chrono 24 tylko ciężko znaleźć dokladnie taką jak mam w dobrym stanie. Zawsze mozna trochę inną od tego samego modelu w innej kolorystyce. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Cześć, stałem się posiadaczem takiego oto chronomata, bardzo proszę o podpowiedzi gdzie niedrogo kupie nową lub w dobrym stanie tarczę gdyż obecna ma odbarwienia i szafirowe szkiełko ponieważ tez ma jakis dziwny ślad jakby może antyfefleks uszkodzony. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.