Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

kamilos1987

zegarek Titus geneve antimagnetic 17 rubies

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o zegarki dlatego zwracam się z prośbą o pomoc. Posiadam mianowicie owy zegarek titus geneve antimagnetic 17 rubis dokładnie nie wiem z którego jest roku ale dostałem go po pradziadku od od ojca. Zegarek jest na chodzie jednak nie posiada szybki i tarcza jest zniszczona w jednym miejscu. chodzi mi o to aby odrestaurować zegarek, ale żeby zrobił to ktoś kto zna się na rzeczy i mnie nie oszukał. bardzo mi zależy na naprawie jedynej pamiątki po moim dziadziusiu. szukam dobrego zegarmistrza we wrocławiu może cos polecicie? jeśli ktoś mogł by określić z którego jest roku bylo by mi bardzo miło pozdrawiam serdecznie miłośników zegarków ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

coś nie wyszło musisz raz jeszcze dodajesz fote i klikasz żeby ją dodało

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

obecnie jestem na kompie w pracy a tutaj cos nie bardzo idzie obiecuje że jutro wyślę to ze swojego

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Mateusz Dąbrowski

file:///storage/emulated/0/Android/data/.cliptray/1393113339771.jpg

No na dysk Twojego telefonu raczej nie wejdziemy. Dodaj zdjęcie np. tutaj: http://imgur.com/ i wklej link do niego podany na tej stronie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

zmniejsz rozmiar w jakimś programie np paint wtedy rozmiar pliku się zmniejszy

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

mechanizm landeron 48 najprawdopodobniej lata 1920-1970 często są w złotych kopertach tu masz podobny na aukcji http://www.ebay.com/itm/TITUS-CHRONOGRAPH-LANDERON-MOVEMENT-/131122280890?pt=Wristwatches&hash=item1e877f39ba