Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

ArturVonHycl

Zerwana sprężyna w Junghans Meister

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem kompletnie zielony w temacie napraw zegarków, ostatnio udało mi się w dość dobrej cenie zakupić Junghansa Meister mechanizm J84/S3

Już na pierwszy rzut (mojego niedoświadczonego) widać że coś nie tak jest ze sprężyna. Jak myślicie jaki może być koszt(jesli wstępnie da się go w ogóle oszacować ze zdjęcia) koszt naprawy mechanizmu?

Sam zegarek bardzo ciekawy i mam nadzieję ze warto będzie zająć się jego renowacją.

post-71153-0-08434500-1397490891_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ale tutaj nie widać spręzyny : :P  Sprężyne jesli masz zerwana to koronka mozesz kręcić w nieskończonośc a zegarek i tak nie ruszy. A co do renowacji to  załóz nowa sprezyne, przeczyśc nasmaruj i w droge. super zegarek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ale tutaj nie widać spręzyny : :P  Sprężyne jesli masz zerwana to koronka mozesz kręcić w nieskończonośc a zegarek i tak nie ruszy. A co do renowacji to  załóz nowa sprezyne, przeczyśc nasmaruj i w droge. super zegarek

Hehe to jak się nazywa ten "slimaczek" co powinien tak tykać:)? na zdjęciu widać ze zwisa tak biednie, bezwładnie;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Człowiek całe życie się uczy i głupi umiera;) od dziś już będę wiedział że to włos;) ok zatem czy włos nie wygląda na zerwany?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A wracając do mojego mało zgrabnego pytania na początku, wiesz może ile taka impreza może kosztować?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Ritter