Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

shers33

atlantic

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kilka lat temu, wpadł mi w ręce zegarek marki atlantic, lecz nie wiem nic o nim. Proszę o pomoc, czy ten zegarek jest oryginalny? I o ewentualnie jakiś opis, bo kompletnie nie znam się na zegarkach :)

Wiem tylko, że jest to atlantic, a na "denku" z tyłu ma napis atlantic 3304234

g0ZZM-Uxx7Tk.JPG?v=2

g0ZZM-Rahdyr.JPG?v=2

g0ZZM-YiEmxx.JPG?v=2g0ZZM-ZpWhcr.JPG?v=2g0ZZM-5NlE3V.JPG?v=2

g0ZZM-IkfYY2.JPG?v=2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ile jest wart nikt Ci nie powie - regulamin forum zabrania wyceny. Co do oryginalności pewnie ktoś pomoże.

Ja osobiście nie znam się na vintage.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Edytowałem już post, bo właśnie zagłębiłem się w regulamin :) Właśnie chodzi mi o to, czy jest oryginalny i co to za model, bo wpisując ten numer spisany z dekielka w google, nic ciekawego nie mogę znaleźć :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość xylog

Numer na deklu nic nie znaczy.

Tarcza jest chyba współczesna, w każdym razie napisy na pewno.

Koronka nieoryginalna.gdyby udało ci się odkręcić dekiel, możnaby zjrzeć do werku.

Próbować możesz np piłeczką gumową.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość xylog

No to ciekawostka.

Może być tak, że zostały surowe tarcze po Originalach.

I te tarcze zostały opisane zgodnie z nowym systemem, stąd napis MECHANICAL, występujący w Atlanticach z nowym logo.

W starych ORiginalach nie występowały chyba Unitasy 6300 w wersji 17 kamieniowej.

O ile się orientuję występowały już w zegarkach z nowym logo, ale nie jestem tego pewien.

Więc to może być wersja przejściowa między Originalami a zegarkami z logo "cyrkiel i kotwica".