Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

SzalonyJackPirat

Dugena Precision

Recommended Posts

Witajcie

Dzisiaj na rynku staroci zakupilem zegareczek za 6€ :)

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Zegarek jest w podejrzanie swietnym stanie, recznie nakrecany, sprawny. Z tylu na deklu jest napis i data, sugerujacy, ze zegarek byl prezentem dla kogos. Szkielko pleksi, delikatne ryski, na dole oznaczenie T swiss made T

Moze mi ktos cos wiecej powiedziec o tym zegareczku? Z ktorego to roku, co to za firma itp? Nie ukrywam, ze bardzo mi sie spodobal ale ciekawosc co to za firma nie da mi spokoju.


:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki Cook.

Na moim werku napis Dugena jest napisany na tym Trybiku (nie wiem jak sie precyzyjnie to nazywa), a na foto z uhrforum jest wybity nad napisem swiss made. Jakies pomysly dlaczego? Druga sprawa, na innych Dugenach nie widzialem swiss made na tarczy, a na mojej jest.

Na kopercie jest wybite 5808, to nr seryjny czy oznacza cos innego?

Wybaczcie pytania ale to moj pierwszy vintage.


:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki Cook.

Pozostaje mi juz nie meczyc ;) Was pytaniami tylko cieszyc sie swoim 49 letnim szwajcarem i do tego w niemal idealnym stanie :)

Musze dokupic mu jakis fajny pasek, a z tym to ja mam problemy co widac czasami w nadgarstkowych :)


:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam jeszcze dwa pytania. Ile wynosi rezerwa chodu w tym werku? Szukalem na necie i nie moglem znalezc, ktora to dokladnie Helvetia? Oraz jak go nakrecac? Pierwszy to moj zegar z recznym naciagiem i boje sie, ze cos zepsuje.


:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cook jestes nieoceniona pomoca. Wielkie dzieki :)

Ta Helviete juz widzialem tylko na niej jest oznaczenie 997, a na moim 998 i nieco roznia sie wygladem. Ale skoro mowisz, ze to ten to wierze :)

Zegarek pojdzie oczywiscie na spa tylko nie wiem czy tu u mnie (drozsza opcja) czy jak w lipcu bede w PL to tam. Jest jakis zegarmistrz godny polecenia w okolicach Stalowej Woli?


:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli w mojej jest ten FHF 96 inaczej Dugena cal.998?

Badz co badz bardzo mi sie podoba :)

Nie sadzilem, ze vintage tyle radosci sprawi tym bardziej, ze jedzie do mnie nowy swiss made i jakos o nim mniej mysle :)

Jako ciekawostke dodam, ze widzialem wczoraj chyba na chrono24 albo ebay, podobna Dugene, rowniez z takim grawerem jak moja dla kogos innego z roku 1971. Niestety mie moge znalezc informacji jaka firma dawala na odchodne te zegarki.


:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrawiam, Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.