rupert85 0 #1 Napisano 24 Lutego 2017 WitamOtrzymałem w spadku zegar ale nie mam pojęcia co to za model. W środku jest tylko napis. WESTMINSTER CHIME WURTEMEERE. Zegar biję co kwadrans. Kiedys tez co 15 minut grał kawałek melodyjki a o pełnej godzinie grał calą melodyjkę i wybija ilość godzin. Aktualnie melodyjki nie działają prawdopodobnie przekręcona została sprężyna. Z gory dziękuje za pomoc Znalazłem tylko cos takiegohttp://www.antiqueclockspriceguide.com/clockdetails.php?clockid=23462Czy to moze byc on? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tarant 2971 #2 Napisano 24 Lutego 2017 Niestety,nie znam się na zegarkach kwadransowych. Poszukaj na klamerce paska bywały sygnatury producenta. Gdyby to był zegar, a do tego z zamieszczonymi zdjęciami mechanizmu i gongu, to może... 0 Pozdrawiam Piotr Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1957 0 #3 Napisano 27 Lutego 2017 mam podobny Gustav Becker ,skrzynia i wahado bardzo podobne . 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tarant 2971 #4 Napisano 27 Lutego 2017 Ale czy porusza się z lewa na prawo, czy też odwrotnie? Wytrawni zbieracze wiedzą, jak po tym rozpoznać producenta.A do Autora tematu. Zdejmij wahadło, wyjmij mechanizm i zrób jego zdjęcia, nadto sfotografuj gong. 0 Pozdrawiam Piotr Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rupert85 0 #5 Napisano 1 Marca 2017 WitamOto zestaw zdjęć. Po wykonaniu okazało się że są elementy luźne zaznaczone na zdjęciu. Wiem ze zegar był raz w naprawie , może majster nie dala rady tego skręcić 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach