Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

CipherDog

Adriatica - wrażenia serwisowe

Rekomendowane odpowiedzi

Lubię sie czepiać, zdaniem innych zupełnie drobnych uchybień które dla mnie są akurat podstawa do niezadowolenia.

A że trafiło się także mi przechodzenie przez proces reklamacyjny (co ostatnio mamy w modzie) to króciutko opiszę co mi sie przytrafiło.

 

Zakupiłem parę miesięcy temu tani kwarc Adriaticę 5ATM która to okazała się kompletnie nieszczelna i nabrała wody już za pierwszym razem.

W sklepie przyjęto zegarek do naprawy gwarancyjnej bez jakichkolwiek zapytań o to w jakich okolicznościach "puścił wodę" (zachlapanie czy pływanie itd).

Po około 14 dniach telefon że już zrobione.

Pojechałem odebrać zegarek i po jakiś 10 sekundach zauważyłem pewne różnice w stosunku do poprzedniego wyglądu. Nie chce tu marudzić co tam znalazłem ale serwis po prostu zawalił sprawę i tyle. Powiedziałem że takiego zegarka nie chce i proszę o poprawkę.

Nie dojechałem do domu a już dzwonił przedstawiciel firmy z wyjaśnieniami.

Koniec końców - na następny dzień wskazałem adres pod który przedstawiciel przyjechał. Zaproponował abym wybrał sobie zegarek z pełnej oferty ( z dopłata lub odpłatą) według uznania. Pogrzebałem sobie i wybrałem. Dostałem pełna gwarancję liczoną od tego momentu. Zarzucono mnie także przeprosinami w imieniu firmy, serwisu itd itd.

 

Oczywiście ten mój przypadek nie da sie uogólnić na cały świat i niczego tu nie mam zamiaru sugerować bo trudniej jest chwalić a do zbesztania niestety wystarczy już jeden przypadek.

Odniosłem (pomimo mojego fatalnego czepialskiego podejścia) dokładnie takie wrażenie jakie odnieść powinienem z punktu widzenia sprzedawcy - mianowicie sprzedawca postąpił w taki sposób aby klient nie łaził skrzywiony i nie żałował zakupu pomimo kłopotów z zegarkiem i wpadki serwisu.

Wszystkim życzę aby w razie kłopotów z zegarkami mieli dokładnie takie wrażenia z reklamacji ;)


pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Glupio, ze takie rzeczy opisujesz, a wiekszosc ludzi czyta z otwartymi ustami i mysli: "Kurcze, ten to mial szczescie". To przykre, bo tak kazdy serwis, czy to kabin prysznicowych, czy samochodow powinien dzialac. Innymi slowem, powinno byc to regula a nie chlubnym wyjatkiem.


Seiko SNM011

...w codziennej pogoni za dokładnością, w powietrzu, na lądzie, po wodą.

 

PMy nie dochodza (czasem), kontakt via email.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie głupio.

Frederique Constant nie kupię - choć miałem taki szczery zamiar na model hearbeat.

Adriatiki co prawda też - ale tylko dlatego że żaden model nie podoba mi się na tyle żeby nie niego odkładać. Są inne zegarki które podobają mi się znacznie bardziej i które chciałbym mieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

+dla Adriatici


JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość SPORTURA 01
+dla Adriatici

 

Jacku i to bardzo duży ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.