Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Friedrich

Pośrednik przy transakcji USA -> PL (wysyłka) - co, jak i za ile?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Chcę sobie kupić słuchawki na newegg, tylko problem jest taki, iż produkt nie jest dostępny na polskiej wersji tej strony. Wchodząc na ".com" wysyłka jest tylko i wyłącznie w obrębie Stanów Zjednoczonych, a ze względu wysokiej opłacalności tego zakupu zastanawiam się nad pośrednikiem, czyli ktoś, kto odbierze paczkę od sklepu a potem wyśle ją bezpośrednio do mnie.

 

Potencjalne parametry paczki:

 

40x40x40cm, ~3kg, w czym: 3 sztuki słuchawek, każda po 60$

 

Czy ktoś miał już styczność z takimi usługami, mógłby podzielić się opinią i kogoś polecić? Chyba że ktoś z Was przebywa aktualnie w USA, więc jak ktoś byłby chętny, to proszę pisać. ;)

 

Z góry Dziękuję. 


"Tick Tick Tick, that's the sound of your life running out..."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszedłem na ich stronę i widzę że wysyłają do Polski bez żadnego problemu. Można również zapłacić korzystając z konta PayPal.  :)

 

Edit. I z Visa, MasterCard, American Express też można płacić. 

 

Edit. Jeżeli jakaś grupa produktów w opisie nie uwzględnia wysyłki do Polski to proponuję napisać do nich i poprosić o wysyłkę do Polski.

Z praktyki wiem, że wielu sprzedawców po takiej indywidualnej prośbie decyduje się na wysyłkę do Polski.  

 

Należy się również liczyć z tym że paczka z USA o wartości około 200$ (włącznie z kosztem transportu) najpewniej zostanie przez urząd celny oclona i nałożony zostanie również podatek VAT w wysokości 23%.


Każdy stary człowiek ma swoją historię i powód, dlaczego jest taki, a nie inny. Pomyśl o tym, zanim mnie osądzisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale gdy dochodzę do opcji wyboru płatności, to po kliknięciu "dalej" wywala mi przedmioty z koszyka z powodu: "przedmiotu nie ma na stanie, albo nie można dostarczyć pod twój adres". Na stanie jest, więc o adres się rozchodzi.

 

Dziwne, że przez myśl mi nie przeszło żeby do nich napisać. Dzisiaj po pracy się za to zabiorę, choć obstawiam że powiedzą "nie". Także pytanie wciąż aktualne.


"Tick Tick Tick, that's the sound of your life running out..."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak nic z tego.

 

Odpisali mi, że jedyne wyjście, to czekać aż pojawi się na polskiej wersji strony, czyli nigdy.  :(


"Tick Tick Tick, that's the sound of your life running out..."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.