Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Łukaszek123

Jaki GSHOCK?

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie... tak jak w tytule, co byście polecili, a co odradzili? Jestem amatorem zegarków i dosyć dawno nie nosiłem w sumie, a stwierdzilem ze fajnie mieć w koncu ten zegarek na ręcę, gshocki wpadly mi w oko(fajne, sportowe :D), ale jest sporo modeli i ciężko wybrać, bo w większości wszystkie do siebie podobne. Nadgarstek mam dosyc chudy jeśli to wazne :D. Cena najlepiej do około 400zł na stronach internetowych.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dobra podpowiedź.

Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dokładnie, nawet jeżeli nie ten model to szukaj kostki, idealna na chudy nadgarstek.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

dzięki za propozycje, ale nie mój gust raczej, bardziej patrzyłem na modele 100/110/gba800, w tych dwóch pierwszych ponoć bardzo słabe podświetlenie co jest na pewno duzym minusem, gba 800 już trochę przekracza mój budżet, chyba ze bym zamówił z tej strony(http://www.watchshop.pl/zegarki/casio/meski/gba-800-7aer?utm_source=google-products&utm_medium=organic&utm_campaign=shoppingfeeds&source=google-products&gclid=CjwKCAjwtIXbBRBhEiwAWV-5noS6eOJ8gDZZYsRoeH4w-1l87MWihPkAyLrX5IVaUKYUwZgEdM-OehoCRZsQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds), jeszcze znalazłem gshock gba 700, w sumie podobny do tych trzech ww, ktoś jakąś opinie ma o nim, ewentualnie o tych trzech ww? dzięki 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Janek72

Ten GA-800 wygląda fajnie, osobiście jednak mam jakąś niechęć do ana-digi, a z drugiej strony do klasycznej kostki także, więc polecam GW-7900 / GW-7900B, GW-6900, GR-8900A lub ich tańsze odpowiedniki bez baterii słonecznej.