Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość danielp

Casio Timex Seiko co i dlaczego!

Rekomendowane odpowiedzi

Gość danielp

Szukam zegarka analogowego na bransolecie do 350zł

Jedyne firmy jakie znam i wiem ze są w miarę to Casio Timex Seiko (jestem zielony)

Jaka jest różnica miedzy tymi markami? Która według Was jest lepsza?

Zależy mi na dokładności i ciekawym eleganckim wyglądzie.

Podoba mi sie np. TIMEX T22232, TIMEX T2F081, SEIKO 5 AUTOMATIC SNK 621 PRESIDENT, SEIKO CHRONOGRAPH SND 191 P1

Takie dodatki jak datownik czy stoper nie są koniecznie aczkolwiek nie przeszkadzają.

Z tego co przeczytałem to kwarc jest dokładniejszy, a automat milszy dla oka zwłaszcza

gdy denko jest szklane i baterii nie potrzeba aczkolwiek dokładność jest już gorsza.

Jeśli napisałem coś nie tak to proszę mnie poprawić.

pozdrawiam serdecznie maniaków

Daniel

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja powiem tak Timexa sobie podaruj zastanów sie nad seiko 5 automatic to naprawde dobry zegarek jak zata cene. Ma japonski mechanizm na 21 komieniach CAL.7S26 który jest całkiem niezły i wiamre dokładny. Ale zastanów sie nad zwiekszeniem o 100-150zł budzetu i mozesz juz wybrac cos lepszego npszykład jakiegos Orienta w automacie ponizej dam ci kilka propozycji tej marki:

Orient CET06001W

Orient BEM5L005CF

Orient 2EU00002BW

Orient 2EU03002DW

poprzegladj sobie te modele na necie!!

a jak nie chcesz automata to w kwarcu do 400zł wybiezesz sobie Adriatice jest to prawdziwa szwajcarska firma w przystepnych cenach:) Wybór nalezy do ciebie

Pozdro:)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

ja tam bym timexa sobie odpuścił - strasznie delikaty wg użytkowników na forum.

Casio OK.

Seiko OK.