Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

yoggibaboo

Co powinno zawierac pudelko?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem Fortisa B-42 Flieger. Zegarek jest fantastyczny, mam natomiast jedna watpliwosc: kupowalem go w salonie, ale wydaje mi sie, ze sprzedawca nie dal mi wszystkiego. Dostalem pudelko, etui na karte gwarancyjna, wspomniana karte, paragon - i tyle. Moje pytanie brzmi: czy powinienem dostac do niego cos jeszcze np. instrukcje? Pytam Fortisowcow, ale nie tylko, jakie macie doswiadczenia w tym wzgledzie. Nigdzie nie jest wyszczegolnione, co powinien zawierac box, natomiast przegladajac zachodnie fora zauwazylem oferty sprzedazy a tam na zdjeciach widnieje wlasnie instrukcja! Niby zegarek prosty, zadna matematyka kwantowa, ale wolalbym miec komplet przy ew. odsprzedazy bedzie bardziej wiarygodnie.

 

Zdjecia mojego 'lotnika' wrzuce niebawem, jak tylko znajde odpowiednie swiatlo i wolna chwile, a tymczasem pozdrawiam wszystkich szwajcarskich 'mechanikow'! :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie kupowałem nigdy Fortisa..ale do wszystkich nowych zegarków jakie kupowałem dostawałem instrukcję.Więc dziwne żeby Fortis robił wyjątki...idź do sprzedawcy upomnieć się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również do wszystkich swoich zegarków dostałem instrukcję :-)

 

Nie wiem czy ustawa nie reguluje takich rzeczy - mianowicei do każdej zakupionej rzeczy powinno się dostać instrukcje :-)

 

zgadzam się z "pawel1380" - ...idź do sprzedawcy upomnieć się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również do wszystkich swoich zegarków dostałem instrukcję :-)

 

Nie wiem czy ustawa nie reguluje takich rzeczy - mianowicei do każdej zakupionej rzeczy powinno się dostać instrukcje :-)

 

zgadzam się z "pawel1380" - ...idź do sprzedawcy upomnieć się.

 

No wlasnie, tak tez mi sie wydawalo. skoro byle Swatch do swoich zegarkow pakuje mase makulatury, to porzadny szwajcarski producent powinien przynajmniej pare kartek dorzucic. Dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie kupowałem nigdy Fortisa..ale do wszystkich nowych zegarków jakie kupowałem dostawałem instrukcję.Więc dziwne żeby Fortis robił wyjątki...idź do sprzedawcy upomnieć się.

 

Swoja droga sprzedawca nie zachowywal sie, jakby dokladnie wiedzial co robi. Mialem wrazenie, ze temat zegarkow nie jest mu szczegolnie bliski. Nie chce go obrazic, moze byl nowy, ale odnioslem wrazenie, ze nie zna sie zbyt dobrze na tej tematyce. Macie podobne doswiadczenia z polskich salonow?

 

Np. wczoraj z ciekawosci poszedlem do salonu Swatcha, zeby zapytac czy juz maja te nowy automaty swatchowskie, bo chcialem je obejrzec. Pan zrobil wielkie oczy, jakbym zdradzil mu, ze ziemia spoczywa na trzech zlowiach... i zapytal, skad wiem, ze swatch ma produkowac automaty. a jak to wiem ze strony swatcha. wydaje mi sie, ze sprzedawca, ktory zajmuje sie jakas dzialka, powinien sie w niej jako tako orientowac. i chociazby zajrzec czasem na strone producenta, zeby wiedziec, co sprzedaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to komplet składał się z pudełka skórzanego z wytłoczoną jakąś stacją kosmiczną i logiem Fortisa,takiej płaskiej skórzanej kieszonki(również z tłoczeniem) w której była składana na pół tekturowa karta gwarancyjna i bodajże taki niewielki zeszycik zawierający instrukcję,ale muszę to sprawdzić (w archiwum)na zdjęciach do oferty sprzedaży na bazarku :rolleyes:.i przywieszka z nr ref.

 

aha ,zestaw zawierał też zegarek :)

 

 

 

edit: na chrono24 ,są w ofertach zdjęcia kompletów ,możesz sobie porównać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez zawsze byla instrukcja :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to komplet składał się z pudełka skórzanego z wytłoczoną jakąś stacją kosmiczną i logiem Fortisa,takiej płaskiej skórzanej kieszonki(również z tłoczeniem) w której była składana na pół tekturowa karta gwarancyjna i bodajże taki niewielki zeszycik zawierający instrukcję,ale muszę to sprawdzić (w archiwum)na zdjęciach do oferty sprzedaży na bazarku :rolleyes:.i przywieszka z nr ref.

 

aha ,zestaw zawierał też zegarek :)

 

 

 

edit: na chrono24 ,są w ofertach zdjęcia kompletów ,możesz sobie porównać

 

aha, no to u mnie brakowalo przywieszki z numerem referencyjnym oraz instrukcji. Coraz mniej mi sie to podoba, ide jutro sie wyklocic o te instrukcje.

 

Troche to wszystko dziwne, prawda? Przeciez jesli firma zostaje dilerem, bylo nie bylo, luksusowych zegarkow, to powinna spelniac pewne minmalne wymagania odnosnie standardu obslugi i przyuczenia personelu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Z cala pewnoscia nie mam czegos takiego jak na zdjeciu czyli instrukcji.

 

Wlasnie sie zorientowalem, ze sprzedawca walnal sie wpisujac numer referencyjny do gwarancji... Tego juz za wiele, ide na nich nakrzyczec. Co za brak profesjonalizmu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale do wszystkich nowych zegarków jakie kupowałem dostawałem instrukcję.Więc dziwne żeby Fortis robił wyjątki...

Hm, ZTCP do Constellation żony mej nie było instrukcji, tylko jakaś śmieszna karta z symbolami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm, ZTCP do Constellation żony mej nie było instrukcji, tylko jakaś śmieszna karta z symbolami...

 

u mnie nie bylo nawet karty z symbolami, choc zadowolilbym sie nia :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez paniki - często wszystkie dokumenty nie przychodzą równocześnie z pudełkiem

czy zegarkiem. Moim zdaniem sprzedawca nie wiedział dokładnie jakie dokumenty

powinny być w komplecie. Wizyta w salonie na pewno to wyjaśni... i będziesz miał

upragniona instrukcje :rolleyes: Ja w swoim Fortisie nie miałem czerwonej karteczki informacyjnej

a instrukcja zamiast z modelu Spacematic była do B42. Nic wielkiego w sumie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoja droga sprzedawca nie zachowywal sie, jakby dokladnie wiedzial co robi. Mialem wrazenie, ze temat zegarkow nie jest mu szczegolnie bliski. Nie chce go obrazic, moze byl nowy, ale odnioslem wrazenie, ze nie zna sie zbyt dobrze na tej tematyce. Macie podobne doswiadczenia z polskich salonow?

 

Np. wczoraj z ciekawosci poszedlem do salonu Swatcha, zeby zapytac czy juz maja te nowy automaty swatchowskie, bo chcialem je obejrzec. Pan zrobil wielkie oczy, jakbym zdradzil mu, ze ziemia spoczywa na trzech zlowiach... i zapytal, skad wiem, ze swatch ma produkowac automaty. a jak to wiem ze strony swatcha. wydaje mi sie, ze sprzedawca, ktory zajmuje sie jakas dzialka, powinien sie w niej jako tako orientowac. i chociazby zajrzec czasem na strone producenta, zeby wiedziec, co sprzedaje.

Najlepiej jest w salonach Apartu (nie obrażając nikogo) jeśli sprzedaje kobieta :-) :-) :-) :-) to zazwyczaj (osobiście jeszcze nigdy nie zdarzyło się mnie przynajmniej) by kobieta odpowiedziała mi na moje pytanie :-) :-) :-)

 

No ale cóż :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z prawem Uni Europejskiej maja obowiazek dać Ci instrukcje a zgodnie z polskim prawem powinna byc po Polsku ale to już zadkość :-)a co do sprzedawców to wiekszosc z nich nie wie co sprzedaje Ostatnio Pana z Arkadii uswiadamiałem co to jest Inzynier Plastiki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiedyś pani z apartu na pytanie co to takiego zawór helowy odpowiedziała mi że to kapsułka z helem :-) i wypełnia się gdy się nurkuje na większych głębokościach :-) .... Ale miałem ubaw .... :-) :-)

 

Ale to inna historia i nie ten temat :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie założyłem taki temat na forum głównym co ciekawego dowiedzieliśmy się od sprzedawców. Jak masz ochote to wrzuć tam pewnie sie tego nazbiera :-)

 

 

kiedyś pani z apartu na pytanie co to takiego zawór helowy odpowiedziała mi że to kapsułka z helem :-) i wypełnia się gdy się nurkuje na większych głębokościach :-) .... Ale miałem ubaw .... :-) :-)

 

Ale to inna historia i nie ten temat :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez paniki - często wszystkie dokumenty nie przychodzą równocześnie z pudełkiem

czy zegarkiem. Moim zdaniem sprzedawca nie wiedział dokładnie jakie dokumenty

powinny być w komplecie. Wizyta w salonie na pewno to wyjaśni... i będziesz miał

upragniona instrukcje :rolleyes: Ja w swoim Fortisie nie miałem czerwonej karteczki informacyjnej

a instrukcja zamiast z modelu Spacematic była do B42. Nic wielkiego w sumie...

 

OK, zalatwione, pan wpisal tym razem wlasciwy numer ref. do gwaranacji i dorzucil instrukcje - taka malutka harmonijke z krotka informacja o zegarku. ciekawe, co by bylo, gdybym po ten zegarek jechal trzysta kilometrow. zapewne nie byloby tak milo. niestety tak to bywa kiedy sprzedawca nie ma pojecia o tym, co sprzedaje, a tak chyba sie sprawy mialy.

 

Zatem podsumowujac: potwierdzam, ze kompletny zestaw Fortisa (poza tymi specjalnymi, jak off. cosmonauts etc.) powinien zawierac zegarek, instrukcje, gwarancje, paragon i etui na gwarancje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja kończąc gratuluje nabytku,fajny zegarek zawsze lubiłem Fortisy :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja kończąc gratuluje nabytku,fajny zegarek zawsze lubiłem Fortisy :rolleyes:

 

dzieki, daje mi duzo radosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.