Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

BeKSa88

Jaki zegarek warto kupić w USA?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!:D jestem nowym użytkownikiem tego forum ale czytając kilka profesjonalnych opinii postanowiłem i ja napisać i zwrócić się z moim problemem do Was forumowicze. Osobiście nie znam się zbytnio na zegarkach - owszem czytałem to i owo - jakie cechy powinien mieć dobry zegarek i w ogóle, ale mój problem jest nietypowy i czekam na Państwa sugestie bo może ktoś się orientuje co warto kupić w Stanach. Przedstawię kilka zegarków jakie myślę a Wy może coś doradzicie? Czekam na sugestie - budżet ok 200-250 $

Oto to co ja znalazłem - dzięki temu może łatwiej będzie:)

1) Seiko

http://www.classybrand.com/watches/watch_fs+watch-12181-brand-Seiko-pid-SNAA87.asp

2) Seiko

http://www.classybrand.com/watches/watch_fs+watch-12189-brand-Seiko-pid-SNAB45.asp

3)Fossil

http://www.bodying.com/fossil-metal-chronograph-men-ch2518/watches/10441

4)Seiko

http://www.orolus.com/cgi-bin/ShoppingCart.cgi?action=ShowPic&search_for=SNN071P1&search_brn=SEIKO&search_sty=&lowest_price=0&highest_price=99999&ori_action=Go&detail_category=.&detail_sizes=.&detail_keyword=.&search_logo=

5)Pulsar

http://www.discountwatchstore.com/Pulsar-Mens-Tech-Gear-Xtreme-Alarm-Chronograph-PF3527_p_1762.html#

6)Fossil

http://www.orolus.com/cgi-bin/ShoppingCart.cgi?action=ShowPic&search_for=CH2473&search_brn=FAV_FOSSIL&search_sty=Speedway&lowest_price=0&highest_price=99999&ori_action=Go&detail_category=.&detail_sizes=.&detail_keyword=.&search_logo=

Jeśli ktoś miałby jakieś sugestie - opinie - pomysły czekam na odpowiedź - sam szukam od kilku ładnych godzin i taki mam dylemat. Bo wiadomo chciałbym wycisnąc jak najwięcej z tego prezentu:)

Jedyne założenie co do zegarka że musi być na branzolecie.

Proszę o pomoc.