Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Sidus

Priviet!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

jestem bardzo początkującym kolekcjonerem/zbieraczem..., a znawca ze mnie żaden.

Szczególnie interesują mnie zegarki z prl i cccp - posiadam kilka (z takimi nie-na-chodzie, to kilkanaście) sztuk tego typu zegarków pozbieranymi tu i ówdzie, głównie po rodzinie.

Mam też prawie dziesięcioletnie CANDINO, które głównie noszę - bardzo piękne i o dużej wartości sentymentalnej, więc gdy po długim i intensywnym użytkowaniu narobiłem brzydkich rys na kopercie postanowiłem, że zajmie należne mu miejsce - honorowe, w gablotce :)

Od jakiegoś czasu szukam na tym forum informacji i inspiracji na temat zegarka, który mógłby moją gwiazdę zastąpić ;) No oczywiście tylko na ręce, bo nie w sercu :)

Sprawa nie jest jednak prosta - wybór jest po prostu zbyt wielki!!! a opcji i informacji w temacie zatrzęsienie...

Z zamiarem rejestracji na forum nosiłem się już od jakiegoś czasu, ale teraz jest ku temu specjalna okazja - odebrałem wczoraj z poczty mój pierwszy "kolekcjonerski" zakup na allegro - pięknego, starego, prawie złotego :) kirowskiego SIGNAŁA. Dzwoni, cyka, a jak wygląda!!!

pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witamy, może sie pochwalisz fotkami nabytków ;)

Wszystko z czasem się zmienia

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Pochwalę, pochwalę... od tej wady niestety wolny nie jestem ;)

tylko nauczę się zdjęcia robić :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie