Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Luc

CL888 czy Miyota 8N24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem zupelnie zielony w temacie zegarkow. Chcialbym kupic w miare elegancki zegarek obok mojego sportowego Riseman'a G-Shocka.

Chcialbym zegarek automatyczny - szwajcarski (marka raczej nie gra roli) - chcialbym tylko aby mial dobry werk.

Mam do wyboru dwa zegarki w cenie ok $200.

Pierwszy to Jacques Lemans GU229B z werkiem CL888, drugi to Festina F6744/1 z werkiem Miyota 8N24.

Prosze o pomoc i wskazowki przy wyborze. Nie jestem fanem "china" i czytajac o CL888 nieco sie zawiodlem :lol:

Czy mozecie napisac co wybralibyscie jako eksperci? Jestem w stanie sie przelamac i kupic Jacquesa, ale...sam nie wiem.

Czy mam szanse kupic automata szwajcarskiego w cenie ok. 1000 PLN? Czy jest szansa na Tissot Le Locle automat w takiej cenie? Jaki mialby werk?

Z gory dziekuje za pomoc i inne opinie - moze warto kupic Orienta lub Seiko?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość mathu

Dołóż 300 i kup Le Locle.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Seiko ? na pewno warto kupić :lol: , w okolicach 1000 wg mnie lepiej kupić Seiko niż szwajcara

Kupię Omega Geneve Automatic 166.0197

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

żak lemans to chińszczyzna (przynajmniej jeśli chodzi o mechanizm Claro), nie mówię że zły ten mechanizm, ale chiński.

Nigdy też nie byłem za Festiną, ale jeśli miałbym wybierać Claro a Myota to już wolę Myote.

Jednak najlepiej zrobisz jeśli zrobisz tak jak sugeruje Mathu, dozbierasz do le local na ecie.

Czasem tu na forum pojawia się w dziale sprzedam używany w świetnym stanie w kwocie którą prawie by się mieściła.

W cenie około 1300 zł można też kupić Certine ds podium, automat na ecie.