Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

piobug

Regulacja rozmiaru bransolety

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem przez internet zegarek Casio Edifice EF-539D-1AVEF. Oczywiście nie miałem wcześniej możliwości przymierzenia go. Po otwarciu pudełka i założeniu zegarka, okazało się, że moje przedramię jest zbyt chude i pasek jest za duży. Co mogę teraz zrobić? Jestem totalnym laikiem i z tego co widzę to bransoleta nie ma możliwości regulacji, co jest dla mnie strasznie dziwne. Przecież nie istnieje coś takiego jak uniwersalny rozmiar przedramienia i myślałem, że nie będę miał problemu z dostosowaniem długości bransolety do mojej ręki. Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

:)

Słuchaj JEST możliwość ... Da się to zrobić ... musisz usunąć nadmiar ogniw poprzez wybicie małych kołków i złożyć bransoletę na nowo.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Brzmi to sensownie, ale jak widzisz, mój status na forum to "nowy użytkownik", a nie "mistrz", więc nie ma szans, żebym to sam zrobił. Zwykły zegarmistrz będzie mi to w stanie wykonać za przystępną cenę?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

daj 5-10 zł ...i niech to zrobi zegarmistrz.

tobie ześlizgnie się srubokręt trafisz se w tętnicę ....i tragedia gotowa.....albo zarysujesz zegarek - nie wiadomo co gorsze.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ah, te złośliwości. Spoko, dobrze, że to niezbyt drogi biznes. Dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość mrovka

daj 5-10 zł ...i niech to zrobi zegarmistrz.

tobie ześlizgnie się srubokręt trafisz se w tętnicę ....i tragedia gotowa.....albo zarysujesz zegarek - nie wiadomo co gorsze.