Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

leonard17

Prosba o identyfikację.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.

Zegarki to czarna magia dla mnie ,ale magia która wciąga jak mocne używki, chyba się uzależniam :)

Mam pytanko odnośnie zegarka o tajemniczej nazwie Kaha o ile dobrze przeczytałem, chciałbym się o nim jak najwięcej dowiedzieć, szczególnie czy to zegarek wojskowy, czy koperta jest pozłacana i z jakiego materiału, co oznacza sygnatura 20/000 na kopercie, jaki mechanizm, czy to rzadki zegarek i czy dobry?

Proszę wybaczyć moją prostotę ale jestem laikiem który zaraził się tzw. chorobą zegarkową.

Pozdrawiam.

post-29743-0-99950900-1294170300_thumb.jpg

post-29743-0-70069300-1294170352_thumb.jpg

post-29743-0-97070700-1294170366_thumb.jpg

post-29743-0-44424500-1294170381_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kaido2

Nie jest wojskowy, koperta pozlacana 20 mikronow,werk as1187/90 czyli przyzwoity mechanizm. Jednym zdaniem jest to pospolity zegarek z polowy lat 40-tych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śliczne dziękuje dla Pana Moderatora, gratuluję fachowej wiedzy, naprawdę profesjonalne forum, mam sporo zegarków o których nic nie wiem, jeżeli się Pan nie pogniewa zamieszczę je do identyfikacji w najbliższym czasie.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest wojskowy, koperta pozlacana 20 mikronow,werk as1187/90 czyli przyzwoity mechanizm. Jednym zdaniem jest to pospolity zegarek z polowy lat 40-tych.

 

Jedna uwaga:

AS 1187 jest średnicy 10,5''', a ten moim zdaniem jest większy, czyli że to jest AS 1194 średnicy 11,5'''.

Reszta OK.


Piotr Ratyński