Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Mn.may

Zegarek dla 20-latka ( w granicach 600-800 zł)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Liczę na porady, zwłaszcza użytkowników płci męskiej w sprawie wyboru zegarka. Jestem w tym kompletnym laikiem i nie mam pojęcia jak się za wszystko zabrać. Mam już ogólny pogląd tego, co by się podobało osobie, która zegarek ma otrzymać, ale dalej nie wiem co, jak, za ile i czy warto.

Zegarek ma być prezentem na 20 urodziny mężczyzny.

Przejdę do konkretów:

Budżet- 800 zł

Wygląd zegarka- ciemna tarcza, skórzany pasek, najlepiej, żeby na tarczy były ?bajery? (ale tez, żeby jej nie zdominowały), okrągła koperta.

Ma to być kwarc, wodoszczelny (myślę, że 100m). Z tego co widzę to polecane są zegarki Seiko, Certiny, z tańszych Atlantic...i masa innych. Zależałoby mi na jakimś zegarku, który nie służyłby do zwykłego ?lansu? (Armani w tej dziedzinie jest już chyba królem), ale który spotkałby się z uznaniem osób, które jednak na zegarkach się znają :D i najważniejsze- żeby był wytrzymały i trochę lat posłużył.

Znajdę coś w granicach 800 zł? (od razu zaznaczam, że to górna granica, szczerze mówiąc wolałabym przeznaczyć na zakup do 600 zł) Miałabym możliwość załatwienia zegarka w Holandii- czy orientujecie się może czy dostanę tam jakiś model który u nas w kraju kosztuje pokaźną sumkę, a tam mieściłby się w wyznaczonych przeze mnie granicach?

Z góry dziękuję za odpowiedzi :D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Seiko Sportura na ebay, lepiej na bransolecie.

Dlaczego na ebay - bo najlepsze ceny, w Polsce ok. 1300-1500 bedzie kosztowac.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

a może Casio EF-514D-1AVEF

4989_EF-514D-1AV1.jpg

Również na bransolecie ;)