Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

gracek93

Czy warto kupić pozłacany zegarek do 1tyś zł?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! Mam do was takowe zapytanie czy warto kupić pozłacany zegarek o wartości do 1tyś złotych (między 800 a 1000zł konkretnie). Pytam ponieważ jestem w tym temacie ZIELONY. Zegareczek oczywiście męski. Więc czy warto kupić? Jeśli tak jakiej firmy? Czekam na wasze odpowiedzi. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja jestem za tym, że jeśli to dodatkowy zegarek noszony od święta, powiedzmy średnio raz na tydzień, to sobie można fundnąć. Ale jeśli zegarek noszony na co dzień, to raczej nie, za szybko się złotko pozdziera.

Użytkownik Sylwek, pewnego dnia, zupełnie niechcąco, trafnie ocenił współczesny trend w zegarmistrzostwie:

"Ważne by wytrzymał przynajmniej 6 lat zanim rozdyndają się w nim wskazówki."

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli koniecznie zegarek ma mieć złocone elementy, to ja bym wolał żeby miał złocone wskazówki, indeksy, ewentualnie koronkę. Ale nie kopertę, która jest bardzo narażona na ścieranie złocenia.

Nie wiem jakiego zegarka szukasz (kwarc, automatic), dlatego trudno coś konkretnego zaproponować.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Rzuć okiem na takie kwarcowe Certiny. Tak przykładowo, nie twierdzę, że to jest najlepsza propozycja, ale w tej cenie nie będzie też zła.

http://www.certina.com/Collection/Gent-Quartz-Collection/DS-Podium/C098-7129-44-16.aspx?pi=2

http://www.certina.com/Collection/Gent-Quartz-Collection/DS-Caimano-Gent/C017-410-16-037-01.aspx?pi=0

A jeszcze lepiej taki automatic, ale cena będzie jakieś 2x wyższa od zaplanowanej przez Ciebie.

http://www.certina.com/Collection/Gent-Automatic-Collection/DS-1/C006-407-22-031-00.aspx?pi=1