Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

anake2

Tissot vintage lata 30!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam znawców!

Prosze o opinię o damskim zegarku Tissot.Z tego co wiem to lata 30 XX wieku. Co dalej niestety proszę o opinię.

Pozdrawiam

Ania

post-42480-0-95204000-1317137159_thumb.jpg

post-42480-0-64982600-1317137142_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość kaido2

To jest męski zegarek w alpakowej kopercie.Podaj numer z mechanizmu to bedzie dokładnie wiadomo w którym roku powstał mechanizm.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dziękuję za szybką odpowiedz!

Zawsze myślałam, że to damski zegarek, może dlatego, że nie jest za duży :) .

Numer który znalazłam to 556278. Niestety jeżeli chodzi o zegarki to jestem laikiem. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość kaido2

Rocznik 1934.Wtedy męskie standardowo były małe (fi 29-33),natomiast damskie były jeszcze mniejsze(do 26mm bez koronki). Kobiety najcześciej wybieraly jednak malutkie prostokątne tzw bananki.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam!

Znalazłam na ebayu zegarek bardzo podobny (tarcza) wyprodukowany dla firmy Tiffany przez Longinesa, srebrny.

http://cgi.ebay.pl/Tiffany-by-Longines-Sterling-Silver-Wrist-Watch-1918-/380364524951?pt=Wristwatches&hash=item588f7e0d97

Czy firmy korzystały z tych samych cyferblatów?

Czy opłaca się przeprowadzać jego renowację, niestety koperta przezyła swoje?

Jaki byłby jej orientacyjny koszt?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

1. To był po prostu jeden z popularnych wzorów zegarków w tamtym okresie i podobieństwo wcale nie musi wynikać z produkcji w tym samym miejscu, zwłaszcza, ze daty produkcji obu zegarków dzieli ok. 20 lat.