Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

frustras

Zegarek łapie duże opóźnienie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, sprzedałem zegarek marki Tempo d'Oro, w którym nie chodziłem, jednak kupujący mi go zwrócił gdyż robił dużą odchyłkę czasowo tj. 15 min w kilkanaście godzin. Chciałbym się dowiedzieć jaka może być tego przyczyna gdyż jestem laikiem w tym temacie. Zegarek jest automatyczny. Z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest, jak się nie wie co się sprzedaje. Aczkolwiek w ofercie sprzedaży jednak napisałeś "noszony 4~5 razy, w stanie idealnym". Odpowiedzi nie da się dać jednoznacznej - zegarek wymaga tylko regulacji albo naprawy, co z kolei będzie nieopłacalne, chyba że masz gwarancję...


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście mój błąd bo tego nie sprawdziłem, ale nie spodziewałem się, że praktycznie nowy zegarek będzie tak chodził, oczywiście mam na niego gwarancje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak bym był złośliwy :rolleyes: to bym powiedział żebyś zadał pytanie w tym wątku -> http://zegarkiclub.pl/forum/topic/65092-tempo-doro-od-tchibo-krotka-recenzja/

tam się chłopaki zaklinali (niektórzy) że mechanizm nie do zaj..ania, i że "swajcary" przebija i zjada na śniadanie :)


Użytkownik Sylwek, pewnego dnia, zupełnie niechcąco, trafnie ocenił współczesny trend w zegarmistrzostwie:

"Ważne by wytrzymał przynajmniej 6 lat zanim rozdyndają się w nim wskazówki."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach