Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

misiek89gdz

Stary Orient od dziadka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie,

Otrzymałem od dziadka 2 zegarki, jeden seiko 5(o tym w innym dziale dyskusja), oraz starego orienta. Jako, że pierwszy zegarek okazał się podróbką, chciałbym się upewnić jak jest w tym przypadku, bo może po prostu dziadek kupił go kiedyś od rusków :lol: (Niestety nie pamięta) . Nie znam się na zegarkach i dopiero ostatnio siedzę trochę na forum, dlatego pytam Was specjalistów ;)

Wykonanie wydaje się porządne(przynajmniej dla mnie lamusa), nie wiem jak ustawić w nim datę- kręcenie koronką czasem zmienia dzień, pewnie służy to tego jakoś ten przycisk. Podwójna data jest w dwóch językach: angielskim oraz arabskim. Z tyłu zegarka widnieje numer, który widać dokładnie na zdjęciu, niestety nie potrafię się dostać pod dekiel, bo jest szczelnie przymocowany.

Stan jak widać średni, jest do dość stary zegarek. Na godzinie 12 znajdują się dwa kamyki, elementy wskazówek i te krokpki na tarczach święcą się w ciemności po naświetleniu. Zegarek ma uszkodzoną bransoletę oraz dość mocno porysowane szkiełko i kopertę- Gdyby to był oryginał ile kosztowałaby jego renowacja?

zdjęcia:

dscn2110__311926.jpg

dscn2113__463614.jpg

Pozdrawiam,

Michał

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witaj.