Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

bp1

E-zakupy za granicą, a obowiązek celny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam na imie Paweł i jestem tu nowy i zielony. Do niedawna nie bardzo interesowałem się zegarkami ale chyba przez andropauzę nagle cos mi ,,tiknęło" i zapragnąłem nabyć zegarek, najlepiej dobry, najlepiej trochę ekstrawagancki i najlepiej okazyjnie( stygmat Poznaniaka:).Od tygodni szperam po necie.Ostatnio ,,zachorowałem" na Meistersingera Perigrapha(z datownikiem).Mam pytanko.W związku z tym,że trudno go kupić w Polsce,a od lat nie opuszczam domu, szperam trochę po ,,ebayu".Proszę powiedzcie mi, ile wynosi cło za zegarek w okolicach 1000 Euro ?(i czy można to jakoś ewentualnie obejść).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Ale tak dwa w jednym ?

Przypomina mi się staaary kawał:

Stary Żyd dawał do gazety nekrolog po swojej żonie i spytał o cenę. - Do pieciu wyrazów za darmo. - Nooo... to niech bedzie: Zmarła Zelda Goldman. - Ma pan do dyspozycji jeszcze dwa wyrazy. - To niech będzie - Zmarła Zelda Goldman, sprzedam Opla


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy tej kwocie, jeśli zegarek nie z UE, to vat i cło pewne. Vat 23%, cło kilka, dokładnie nie pamiętam. Urząd celny wymaga określonych dokumentów np wydruk aukcji, lub wydruk przelewu - paypal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Ale tak dwa w jednym ?

Przypomina mi się staaary kawał: