Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

lucyl

Sportowy zegarek męski na prezent do 1500

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu nowa więc proszę o wyrozumiałość i z góry dziękuję za wszystkie rady.

Chcę kupić zegarek - prezent dla męża.

Nie znam się ani na zegarkach ani na firmach je produkujących, nie wiem też jakie bajery mogą mieć takie zegarki, dlatego proszę bardziej doświadczonych o wszelkie sugestie.

Mąż będzie go używał głównie podczas biegania, jazdy na rowerze, ew. pływania.

Z tego, co na szybko przejrzałam kilka stron w internecie to fajnie gdyby miał trochę bajerów, m.in. rejestrację tętna i trasy wraz z prędkością, dystansem itp (czy wówczas musi mieć GPS?).

Ja ze swojej strony mogę się wypowiedzieć tylko wizualnie, i tu podobają mi się np takie:

http://www.fitnesstrening.pl/product-pol-11837-Zegarek-sportowy-z-pulsometrem-POLAR-RS800CX.html

http://www.casiomarket.pl/product/show/228582/zegarek-casio-gs-1300-1ajf-zegarki-meskie-na-pasku

natomiast nie podobają mi się takie kanciaste typu:

http://www.okazje.info.pl/okazja/odziez-i-obuwie/casio-gr-8900a-1er.html

http://www.okazje.info.pl/okazja/odziez-i-obuwie/casio-prg-240t-7er.html

Chcę, żeby w wygląd był trochę bardziej elegancki.

1500 zł to absolutne maksimum, wolałabym wydać troszkę mniej.

Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Z podanych przez Ciebie wyżej zegarków jedynie Polar należy do typowo sportowych (tzn. mierzy puls, przebytą trasę itd.) Więc jeżeli Ci na tych funkcjach zależy musisz spojrzeć na zegarki takich firm jak: Polar, Garmin, Nike itd. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ok, dzięki. Rozumiem, że to dobre, solidne firmy?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi