Byłem na Agentce - niezła parodia Bonda - zamiast 007 gruba obleśna baba, chociaż swój rozum ma - przyjemne rozrywkowe kino - polecam - kobitę można wziąć
Myyszy - czyli pełna zgoda poza tym, że ferrari to nie jest tapicerka, szczelne drzwi, wyciszenie, (w tych sportowych tego nie ma, nawet radia nie ma) tylko ..... 70 lat doświadczeń jak zrobić auto które za..la, strasznie za.. jedzie bardzo szybko a sprzedać takie cudo? Jak zrobisz porównywalne/lepsze sprzeda się bez trudu, tyle że nie jest to takie proste no i kosztuje
Po tym jak dwóch zrozumiało z moich postów tylko tyle, że escort ma silnik z tyłu odechciało mi się pisać. To będzie ostatni wpis. Kinol, nic nie ogarniasz z tego co napisałem? Jakie wiązki jakie piasty? Wyjmujesz silnik z focusa, escorta mondeo itp CAŁY NAPĘD ze skrzynią półosiami kołami hamulcami całym zawieszeniem - dalej sobie wymień wszystko co masz w komorze - i to wkładasz z tyłu ruraka. Ewentualnie chłodnica na front to 2 rury i 4 węże nic więcej. A jak tłumik jest dla kogoś problemem to .... jedzie do tłumikarza i ma pospawane za stówkę. W ruraku problemem są ewentualnie akermany z przodu jak rama nie jest typowa, no i oczywiście jakaś karoseria na to ale do tego się nie odnoszę. Porównywanie takiej typowej angielskiej dłubaniny - sierra silnik wzdłużnie i wał na tył, albo escort lub np saab turbo jak ma być na bogato - do prototypu supersamochodu - jaki by nie był - to po prostu grube nieporozumienie. Oczywiście tak jak pisałem - pełen szacun bo zrobić ruraka w świecie pełnym dzieci NEO to jest spore osiągnięcie I teraz pojawią się posty - a o fotelach zapomniałeś, a serwo a lusterka przykręcić też trzeba umieć A bawcie się dalej sami EOT
Proszę czytać ze zrozumieniem moje posty. Przełożenie całego silnika z escorta (czy focusa to praktycznie to samo) do tego ruraka to w skali trudności 3/5 wystarczy przełożyć mechanizm zmiany biegów i przyspawać mocowanie poduszek. Jeździłem escortem 8 lat - wiem gdzie ma silnik EOT
I to jest racjonalne, bo jak wyliczono przeciętny użytkownik w ciągu roku ma 97% jazdy po drogach utwardzonych. Pozostałe 3% to dojazd gruntem a nie żaden teren. A w terenie i tak ważniejsze są terenowe opony i umiejętność jazdy niż 4X4
No te ostatnie posty to jest szczyt żenady - myjnia umyła, gumiarz załatał - i co przetarłeś szmatką i jesteś bohater? Kuźwa umiaru trochę - zrób coś sam o ile potrafisz a nie rób z siebie ......
A jak Cesarz Franc-Josef kazał zrobić wagon ze stałą temperaturą, to inżynierowie CK monarchii zrobili tyle klimy ile się wówczas dało i do tego termometr pokazujący zawsze tą samą ilość stopni to tak apropos spalania wg norm EU
Poniżej dwóch, albo co łaska lub trochę zupy w Caritasie Może raczej zapisuj sobie stan licznika na rachunkach. Po kilku miesiącach wyciągnij średnią - to będzie średnie spalanie. Możesz spać spokojnie - wyjdzie gruubo powyżej 5 l
Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.