Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
koorchuck

Cobra Crossfire Bronze zerwany gwint koronki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z koronką w zegarku Cobra Crossfire Bronze. Już od jakiegoś czasu "łapała" tylko po mocnym dociśnięciu i dało się dokręcić może 1-1,5 obrotu.

Dziś całkiem odmówiła posłuszeństwa i nie chce się zakręcić.

Czy da się coś z tym zrobić bez wysyłania do producenta, do Kanady? Jest może w Warszawie zegarmistrz, który może to ogarnąć?

 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gwint zerwany w koronce czy na wałku? Jeśli na wałku to prosta sprawa - wymiana wałka, zrobi Ci to praktycznie każdy zegarmistrz. Jeśli nie ma wałka to zamówi, no chyba że to coś zupełnie nietypowego, ale nie sądzę.

Jeśli w koronce to trochę gorsza sprawa ale dobry zegarmistrz i w tym przypadku powinien coś zaradzić, a listę polecanych zegarmistrzów masz na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzy razy w życiu przerabiałem zerwany gwint w koronce. Numer jeden Davosa Lumis. Z serwisu zamówiłem nowy kominek i koronkę. Okazało się że nowy kominek luźno wchodzi w kopertę, był mniejszy od tego z zegarka. Wkleiłem na klej, wiem że druciarstwo ale wk...w mnie straszny złapał. Drugi raz to był seiko monster. Luz mówię sobie, po czym szukam kompletu. Koronkę z wałkiem zamówiłem bez problemu w Holandii, kominka nigdzie nie było. Napisałem do serwisu i dostałem odpowiedź, że w takich tanich seiko nie produkują tego, tylko całą kopertę. Zamówiłem kopertę za 700zł  :lol:  :lol:  zresztą ostatnią z magazynu, Nikt nie podjął się dorobić takiego kominka z gwarancją wodoszczelności, a pisałem do wielu ludzi. Trzeci zegar to certina DS Action. Koronka na wykończeniu, oczywiście zero części zamiennych. Napisałem do polskiego serwisu i dostałem odpowiedź że mogę wysłać zegarek i dostanę wycenę naprawy. W dodatku certina miała po złości wstawioną sprężynę która w krótkim czasie spowodowała by zepsucie gwintu (silne prężenie) Wniosek jest taki, że divera używanego nie warto kupować, bo ten jeden element decyduje że zegarek to złom. Są tylko dwie marki, które gwarantują zdobycie części na wolnym rynku, to Wostok Amfibia, oraz Rolex. Seiko natomiast posiada solidny gwint i gdy masz go do nowości i dbasz będziesz miał na całe życie. Trochę się rozpisałem, ale chciałem podzielić się swoim doświadczeniem w tej dziedzinie  :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopię, trudno, ale dopiero teraz się za to zabrałem. Może komuś się przyda.

Naprawy dokonał Pan Bronowski na Pięknej 47. Okazało się, że wałek był fabrycznie zbyt długi, przez co zerwał się gwint w tubusie. Części wymienione, polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.