Skocz do zawartości

Ogłoszenie

RELACJE FILMOWE - X Jubileuszowe Spotkanie Klubu

Na około tydzień lub dwa wyłączamy definitywnie tapatalk na forum.

Aktualizacje statusu

• Zdjęcie
    lukkluj

Zapytanie, które dostaliśmy jest chyba (oby) prowokacją dziennikarską: "Jestem lekarzem ginekologiem. Chciałbym zakupić pozytywne komentarze na swój temat na róznych portalach medycznych, forach dyskusyjnych, blogach itp. Chciałbym wiedziec czy po pierwsze świadczycie Państwo takie usługi, po drugie ile by cos takiego kosztowało w zalezności do liczby opinii i zapewne stron, na których miałyby być zamieszczone? Potrzebuję przynajmniej wstępną ofertę dziś do godziny 12."

Pokaż komentarze (2)
Wyświetl wszystkie aktualizacje

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Zenith NOS? Kaliber 305?

lepszej połowie się podoba. Pomocy

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcin666

Marcin666
  • Użytkownik
  • 373 postów

Napisano 16 styczeń 2012 - 20:14

Witam

W temacie tego zegarka damskiego prośba o pomoc. Co uważacie? Nos? Kaliber 305 Zenitha? Jakoś na temat tego werku nic znaleźć nie mogę.
Czy warto się tym zegarkiem interesować? (poza faktem, że pasek za mały oczywiście B)

http://allegro.pl/ze...2053010371.html

czy to nie jakaś pasówka, normalnie nie mam pojęcia. Pomocy
  • 0

#2 Wasyl

Wasyl
  • Stowarzyszenie
  • 1480 postów

Napisano 18 styczeń 2012 - 11:01

Witam

W temacie tego zegarka damskiego prośba o pomoc. Co uważacie? Nos? Kaliber 305 Zenitha? Jakoś na temat tego werku nic znaleźć nie mogę.
Czy warto się tym zegarkiem interesować? (poza faktem, że pasek za mały oczywiście :)

http://allegro.pl/ze...2053010371.html

czy to nie jakaś pasówka, normalnie nie mam pojęcia. Pomocy

pasówka to to nie jest - wygląda ok. natomiast podoba mi się opis:
"Zegarek wykonany jest w calosci ze stali szlachetnej polaczonej czesciowo z 18k-zoltym zlotem".