Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

four

Kupię G-Shocka - metalowego / stalowego

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuję G-Shocka ale jakiegoś w metalowej kopercie typu: DW-5000, DW-520 ,DW-5400. O ile się nie mylę to i 5600C miał metalową kopertę. Nie znam się aż tak dobrze na G-Shockach, może koledzy pomożecie mi jakie jeszcze modele po ściągnięciu bezela ukażą piękną stalową kopertę. Wydaje mi się że G-Shocki ogólnodostępne na alledrogo ( DW-5600E ) są już w plastikowych kopertach. A może wiecie gdzie można kupić taki zegarek? A może ktoś ma do odsprzedania? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oooo dzięki za tak szybką reakcje. Martwi mnie tylko ten przekrzywiony moduł, ale wierze że da się to faktycznie naprawić!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oferta G-shocków screwback (stalowych, zakręcany dekiel) zdarza się rzadko, więc rzuca się w oczy. A mówiąc szczerze cena to rewelacja, a kolega znany i poważany. ;)


Screwback.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba we wszystkich G z ciekłym wyświetlaczem nie ma bezpośredniego, sztywnego mocowania mechanizmu do koperty i jest odrobina luzu w kopercie więc poprawienie tego powinno być bezproblemowe.

KJ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mrovka

ja miałem kiedys problem ustawic to w DW5600E

-a co do G....to jest jeszcze DW5000SL /cieżko dostepny/ i  frogman DW9900 w tytnie i rozmiarowo naprawde nie wiele wiekszy od serii 5XXX :)

wiem bo miałem i zaluje ze sprzedałem :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach