Pozdrawiam Cię również! Jednak dużo więcej osób zwraca uwagę niż nam się zdaje 😃 Będę też na zjeździe we Wrocławiu w czerwcu więc może tam będzie więcej czasu, żeby wypić kawę i pogadać 😃
I tak, byłem z tym
To źle? Poza hordą „inwestorów” są tu jeszcze miłośnicy marki 😉
W końcu raz do roku wątek żyje pozytywnymi informacjami zamiast ciągłym narzekaniem na kolejki 😃
Zdjęcia przy przyjęciu zegarka robią w salonie, w moim przypadku dość dokładne ale co z tego skoro w ramach rekompensaty serwis może co najwyżej wypolerować/wyszczotkować zegarek. Już wolę dodatkowe rysy niż odświeżać dwuletniego Rolka.
Niedawno oddałem Milgaussa na naprawę gwarancyjną do Kruka i wrócił bardziej zjechany niż przez 2 lata codziennego noszenia. Panowie z obsługi w salonie sami byli w szoku jak serwis obchodzi z zegarkami klientów.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.