Witam wszystkich, specjalnie założyłem tutaj konto żeby też podzielić się swoją historią z tym "sklepem" Szukałem jakiegoś fajnego divera do 1500 zł i trafiłem na markę Deep Blue, opinie poczytałem na tym forum, tylko jako niezalogowany jeszcze użytkownik Chciałem wpierw ściągnąć bezpośrednio z oficjalnej strony producenta, ale znalazłem wyżej wymieniony autoryzowany "sklep" trafiłem na jeszcze fajną "promocję" zamówiłem model Pro Mil Diver z niebieską tarczą na silikonowym pasku za 879 zł. Złożyłem zamówienie, opłaciłem, dnia 14.01.2020 status "zamówienie przyjęte", następny komunikat 19.02.2020 "zamówienie przyjętę not avalible" i w końcu 27.02.2020 "opóźnienie realizacji" Do dziś jest w sklepie w promocji i o dziwo cały czas jest możliwy do kupienia, czekałem około miesiąca, napisałem maila odnośnie zamówienia, tzn wysłałem parę maili, nawet dzwoniłem, po jakimś czasie ze strony numer zostal usunięty, wyłącznie kontakt mailowy. A początku marca dostałem dopiero odpowiedź że zamówiony zegarek jest niedostępny. Myślałem że krew mnie zaleje czekałem tyle czasu jak idiota zamiast normalnie odpisać po paru dniach że nie ma już tego modelu. Sprzedawca pisał żebym jeszcze poczekał, czekałem i nic z tego nie wyszło . Od razu w mailu dopisałem że mogę dopłacić i kupić inny model ,spytałem się jak z dostępnością, tym razem wybór padł na: Diver 1000 Black/Red bezel. Dnia 19.03.2020 zmienił się status "Zamówienie zamiana modelu bez dopłaty przyjęte " trochę się zdziwiłem bo była różnica około 100 zł. I do tego mego posta do dziś czekam Oczywiście jak przyjdzie zegarek dam znać,hm może jakąś recenzję swoją pierwszą napiszę