Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Hydro

Użytkownik
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Katowice

Recent Profile Visitors

275 profile views
  1. Sprawa w zasadzie prosta,ale... Lubię sobie pozmieniać bezele co jakiś czas,i jeżeli chodzi o zwykłe płaskie,sprawa jest prosta,duża powierzchnia i daję zwykłą dwustronną taśmę. Trochę gorzej jest przy stożkowym szafirze, tam powierzchnia insertu jest sporo mniejsza,i zaczynaj się schody. Wiec kolejno. Dodawane ringi 3M (czy tam pseudo 3M) są nawet niezłe,ale nigdy nie idealne,zawsze muszę docinać bo średnice zawsze się różniły. Kleje butapreno podobne,zawsze jakiś farfocel wypłynie i bezel ciężko pracuje. Dla mnie wielkim plusem taśm,jest to,że pięknie rozpuszczają się w alkoholu i insert łatwo odchodzi,z klejami już nie jest tak łatwo. Jak wy sobie radzicie ?
  2. Nie ma czegoś takiego. Serie oznaczają tyle,że np efs to solary. Czy któryś jest "lepszy" ,trzeba szukać w konkretnych modelach np czy jest szafir itp.
  3. Pomijając wielkość,osobiście psuje mi całość odbioru,ta środkowa belka. Przy kopercie 42-43 i ww minusem (subiektywnym),brałbym ten zegarek mocno pod uwagę.
  4. Wywaliłem po rozebraniu,tylko ciekawi mnie stopień namagnesowania. Edit. Sprawdziłem jeszcze śrubki ,te w pobliżu magnesów (czyli większość),też zostały namagnesowane, zakup swojego urządzenia stał się bardzo sensowny.
  5. Właśnie zamówiłem u chińczyka,bo u nas niedostępne (albo i tak z takimi terminami),więc pozwolę się przypomnieć jak przyjdzie 😉 Jedno jest ciekawe,używany na trzech zegarkach (całe szczęście,że tylko),Samurai który jest krową,w dodatku na bransolecie namagnesowany średnio,a to milimetry od magnesu. Glycine Airman pasek,namagnesowany mocno (mniej metalu i dalej),Seiko 5 na pasku namagnesowany bardzo mocno,kręciły się wszystkie czasowo podobnie.
  6. I chyba tak zrobię,bo widzę,że namagnesowanie można złapać szybko jak covida 😉
  7. Po nagłym zejściu mojego starego rotomatu ,potrzebowałem czegoś przejściowego na szybko. Odkupiony po taniości chyba popularny Eurochon (ten 2 komorowy),ogólnie robił to co potrzeba,po jakimś czasie na kilku zegarkach pojawiły się dziwne odchyłki,test kompasowy pokazał namagnesowanie. Po małym śledztwie okazało się,że akurat te kręcone w tym awaryjnym,więc zacząłem szukać jakim cudem mógł on to spowodować. Po rozebraniu na części pierwsze ,okazuje się ,że umieszczono w klapce dwa małe magnesy neodymowe ,praktycznie na wysokości zegarków,są bardzo blisko. Przy okazji pytanko,u każdego zegarmistrza poniewiera się demagnetyzer,czy jednak będę musiał kilku odwiedzić ?
  8. Jest normalny serwis.
  9. Jeżeli chodzi o "droższy mechanizm ETA" to możesz się przeliczyć,bo postawiłbym dobrego łiskacza na to,że tam będzie raczej Sellita sw200,ale to w sumie znaczenia jako takiego nie ma. Jeżeli kupisz na Miyota też nie zrobisz błędu,taka dopłata do mechanizmu nie ma sensu,ja dopłaciłbym do szafirowego szkła i ciekawszego paska,ale czy aż tyle,to już decyzja kupującego 😉
  10. Nie wiem czy znajdziesz wymiary w sieci,ja bym wyciągnął i dokładnie zmierzył suwmiarką ,potem poszukiwania danej rozmiarówki. Niestety to nie tak popularna sprawa jak Seiko czy Rolex 😉
  11. O,poproszę linki do Tissota w automacie,jeszcze divera za tysiąc,biorę od ręki. Od takiej Adriatici ma zwyczajnie ciekawsze modele,te na B i A to marki Apartu,w większości kwarce i to przepłacone,Zeppelin ma kilka automatów w tym budżecie,ale też wybrałbym raczej Orienta. To zwyczajnie dobrze wycenione i wykonane zegarki z sporym wyborem modeli i kolorów, z tych niskobudżetowych,nic dziwnego,e mają branie.
  12. Jak już wspomniano,tu nie widać nic co można by zaprogramować. Zmień fachowca,diagnoza i naprawa powinna być prosta i tania.
  13. Jak wspomniano już wcześniej,teoretycznie możliwe,ale rysek strasznie dużo. Na zapięciu norma jeżeli oparłeś rękę na czymś twardym,na deklu wystarczy ,że zegarek złoży się na bransolecie,na boku już mniejsza szansa. Ale...mój orient który używam normalnie do pracy,jest mniej ściorany od tego 😉
  14. Ktoś zadał mi pytanie, i zwyczajnie nie mam pojęcia co odpowiedzieć. Jest sobie pewna piąteczka w automacie,trochę cygańska ale mniejsza z tym 😉 Bywa,że szkiełko paruje od wewnątrz,ale w trochę nietypowej sytuacji,bo w czasie lotów na paralotni. Uszczelka była już wymieniana. Teraz pytanie do bardziej obeznanych kolegów,sprawa do ogarnięcia jednak przez poprawę uszczelnienia,czy jednak moja teoria,czyli częste zmiany wysokości i temperatur,i to jest nie do przeskoczenia. Z tego co widzę,brak dokręcanej koronki.
  15. Mimo,ze na szosie też śmigam,geo z takim areło mnie przerasta 😉 Pewnie więcej kilometrów dał bym radę uciągnąć na mieszczuchu ,bo na czymś takim coś by mi szybko siadło 😀
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.