Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

sprocket

Nowy Użytkownik
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Początkujący

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    2104770

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Zegarki kobiety i aparaty Nikon :)

Recent Profile Visitors

115 profile views
  1. sprocket

    Casio Protrek

    Mam pytanko, w Polsce dobrze dostepna jest synchronizacja czasowa czy trzeba jakos szczegolnie wystawiac zegarek pod okno czy moze na balkon ? Dodam ze ja mieszkajac w srodkowej Canadzie nie mam problemu z synchronizacja a wiadomo ze nadajnik jest w srodkowej ameryce i te pare tysiecy km jest. Z Niemiec do Polski nie powinno byc problemu ale moze jest slabszy nadajnik, ktos wie ?
  2. sprocket

    Casio Protrek

    To jesli z tego 12 pitra zbiegniesz na dol - to zobaczysz prawdziwa wysokosc
  3. sprocket

    Casio Protrek

    Altimetra czy tez wysokosciomierza nie kalibruje sie bo to tak nic nie da, uzywa sie tego tylko i wylacznie w danej chwili np. wchodzac na gore czy tez jazda winda. Altimeter moze tez cie oklamac jesli idac pod gore np. 6 godzin w tym czasie zmieni sie ogolnie cisnienie.
  4. sprocket

    Casio Protrek

    Pasek ma swoje zalety i wady, jest mniej wytrzymaly ale za to nie ciazy tak jak branzoleta. polecam Tytan, jest dosc lekki i co wazne dla mnie nie uczula nadgarstka
  5. sprocket

    Casio Protrek

    Protrek nie jest wcale taki slaby ten lezal sobie godzine w sniegu.
  6. sprocket

    Casio Protrek

    Mysle w funkcji Altimeter jak wcisniesz i przytrzymasz Adjust - zacznie migac ci wskazanie i dwoma bocznymi guzikami przestawiasz.
  7. sprocket

    Casio Protrek

    W sumie wszystkie trzy bajery działają nadzwyczaj poprawnie szkoda tylko ze pikadełko jest dosć ciche to raz a dwa że nie można ustawiać alarmów na dluższą mete. Świetny test i zdjecia.
  8. sprocket

    Casio Protrek

    Ja mysle ze altimeter nadaje sie do zmierzenia wysokosci chwilowo np. stoja nad morzem zeruje wskazanie do zera i wspinam sie na klif moim zdaniem powinno wtedy pokazac idealnie pomiar wysokosci i chyba czytalem w instrukcji gdzies ze wlasnie oto chodzi.
  9. sprocket

    Casio Protrek

    Swojego PAW 1300T-7V kupilem dlatego ze posiada kompas a potrzebowalem to do chodzenia po lesie gdzie kiedy brak slonca gubie sie juz po paru minutach w orietacjii Wiec tak ; kompas dziala super dokladnie, sprawdzalem, nalezy pamietac tylko by odsunac rekaw z metalowymi guzikami i jest OK - barometr, rowniez dziala bardzo dobrze, po skalibrowaniu mam dokladnie takie same wskazania co weather TV z prognoza pogody, dzieki barometrowi zauwazylem ze gleboko w lesie jest zawsze nizsze cisnienie:) -altimeter jest dla mnie niezrozumialy ale mysle ze jesli znalazl bym sie w gorach na wspinaczce to pokazywal by dobrze kilkugodzinna roznice w wysokosci. Co noc dokladnie o jednakowej porze Wave ceptor ustawia mi dokladny czas, jestem w dobrym zasiegu chodz to juz Canada i nie musze nawet klasc zegarka przy oknie. To tyle narazie, jesli ktos ma pytania to chetnie odpowiem bo testuje ten kombajn caly czas Przeczesalem cale forum i malo jest wiadomosci o protrekach wiec dlatego fajnie by bylo porozmawiac odnosnie tych zegarkow.
  10. sprocket

    Casio Protrek

    Czy jest tu na tym forum dzial dla posiadaczy i fanow Casio Protrek? Czytam mini forum dla posiadaczy "G" a mysle ze znajdzie sie spora grupka ludzi posiadajacych Protreka.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.