Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Hank

Użytkownik
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wrocław

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mojej żony ekonomiczny samurai pali 10l w mieście a w terenie to ile wlejesz
  2. I tu się zgadzam w tzw. całej rozciągłości Zapakować można cały dom i komfort podróży rewelacyjny!
  3. Darecki być może ceny spadły przez import z GB ale podtrzymuje swoje zdanie,że auto dość drogie w utrzymaniu i o cenach porównywalnych z mondeo zapomnij. Chyba,że mówisz o Disco I. Swoje auto serwisowałem we Wrocławiu w zakładzie który zajmuje się tylko LR i są to moi znajomi, którzy nie darli ze mnie ostatniej koszuli. Silnik TD5 pochodzi z beemki -jest dobry ale koszty podobne jak w bmw. Olej trzeba wlać do silnika, skrzyni biegów i mostów, zawieszenie na pneumatycznych poduszkach-nie daj Boże jak strzeli ktoraś to jest problem. Następna sprawa reduktor: będziesz dawał ognia w terenie to prócz kłopotów z zawieszeniem będziesz miał kłopoty z przełożeniami. Niestety nie jest to mocna strona. Trzeba też to obuć w dobre opony. Nie chcę Cię zniechęcać bo landryną jeździ się wyśmienicie, jest jak czołg na drodze i bardzo ją lubiłem ale proponuję Ci sprawę przemyśleć ponownie. A może moje wypociny psu na budę, jesteś bardzo majętny a ja ci tu takie farmazony zapodaję
  4. A gdzie sprzedają te części po przystępnych cenach? I co dla Ciebie jest przystępną ceną? Miałem LR Disco II i jest to samochód naprawdę drogi w utrzymaniu. Komfort i przyjemnośc jazdy duża ale koszty też spore.
  5. No tak trzylitrowe uturbione diesle wygrywają z dwulitrowymi benzyniakami bez sprężarek. Tak mniej więcej to wygląda. Le Mans to wyścigi ustawione pod ropniaki, więc argument to słaby. Nie wiem jak można porównywać benzyne i diesla w takim układzie? Bez turba diesel nie istnieje a benzyna z turbiną i o tej samej pojemności co ropniak zamiata każdym sadzomiotem. Na marginesie w Le Mans powinna być jeszcze konkurencja kto najmniej spali paliwa;) Jak wyścigi to wyścigi!
  6. Ja miałem doświadczenia Spalanie u mnie (na dobrym paliwie):miasto 12<, trasa poniżej dychy pomimo takiej masy i automatycznej skrzyni biegów. Oczywiście da radę i więcej jak cały czas deptać lub w terenie. Z awaryjnością jest bardzo różnie jak dobry egzemplarz to nic się nie dzieje a są takie co cały czas stoją w serwisie. Kwestia kto wcześniej jeździł no i czy np. w terenie upalał jakiś szajbus. Generalnie td5 ma silnik bmw więc jak się dba to jeździ bardzo dobrze: moc wystarczająca i kultura pracy przyjemna (jak na sadzomiota). Części no tu się można czasami zdziwić z drugiej strony ostatnio dużo aut i rozbitków sprowadzono z UK więc już nie ma takiej tragedii jak np. dwa lata temu. Generalnie w mojej ocenie samochód zdecydowanie nie tani w utrzymaniu ale bardzo wdzięczny, nigdy nie zawiódł, totalnie wygodny, przyjemnie się prowadzi, wielki bagażnik, automatyczna klima dwustrefowa, dobre napędy z reduktorem no i można wjechać tam gdzie niewiele aut wjedzie do tego pewien prestiż i zabawne zachowanie innych użytkowników Dyskotek. Reasumując zdecydowanie więcej plusów niż minusów.
  7. Reasumując Panowie, który zakład we Wrocławiu jest obecnie godny polecenia? Szczególnie mnie to interesuje teraz bo dostałem ciekawego trzydziestolatka do lekkiej renowacji z drugiej strony w zakładzie na Uniwersyteckim jeden mój zegarek już leży od dwóch miesiący a odbiór planowany jest na okres przedświąteczny:(
  8. Czyli sprawę dr House'a możemy zamknąć
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.