Witam Pozwolę sobie wtrącić skromne zdanie amatora na temat tej pięknej Doxy. Zegarek w kwadratowej kopercie ma swoja urodę. Taki kształt koperty w połączeniu z prostymi liniami na tarczy tworzy jednolita całość..Jest w tym designie harmonia i swoista uroda..uważam, ze taki kształt jest bardzo "męski". Znając mistrzów od marketingu i ich filozofie dostosowywania produktów do potrzeb rynku myślę sobie, iż także taki rewolucyjny design jak na ówczesne czasy został poprzedzony jakimiś badaniami rynku. Typową osobą z grupy docelowych klientów na taki zegarek byl wówczas zapewne mężczyzna w wieku - 30 -40 lat, który juz ma ugruntowana pozycje finansowa i stać go na taki zegarek. Jak ktoś wspomniał komentując ten post - złota era kwadratowych zegarków to lata 30te i 40 ste.. Zastanówmy się wiec - Osobnik docelowy w latach złotej ery kwadraciaków był dzieckiem...miał kilka - najwyżej kilkanaście lat. I co zapamiętał z dzieciństwa?? No właśnie...min kwadratowy zegarek na ręce ojca. To częsty chwyt marketingowców - granie na wspomnieniach..Zauważcie Panowie i Panie ze mody maja taki właśnie cykl - ok 20 - 30 lat. Po takim czasie następne pokolenie podświadomie nieraz naśladuje swoich rodziców. Zapewniam Was, ze obecnie przy badaniach rynku i określaniu grupy docelowej bierze się pod uwagę takie uwarunkowania. Sadze, ze produkcja została uruchomiona min z takiego powodu. Oczywiście poza takimi klientami zegarek mógł się spodobać każdemu - bo jak wspomniałem - ma swoja urodę. W poście jest zamieszczona stara reklama.Ciekawe , czy to z prasy??A jeśli tak - to z jakiej? Szukając klientów na taki produkt reklamuje się go również w odpowiednich dla grupy docelowej mediach. Moja prywatna opinia - zegarek z indeksami jest piękny i życzył bym sobie mieć taki w swoich zbiorach ze o ręce nie wspomnę.. Pozdrawiam