Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

fonfelinni

Użytkownik
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

80 Bywa pomocny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zgadza sie, 20mm. Sam wrzucilem z tego modelu pasek do swojego DW5035 i przypomnialo mi sie, ze lezy gdzies fabryczny pasek, takze mialem dawce
  2. Loop jak i keeper sa stosowane jako nazwa tej czesci Sciagalem wszystko, minuta roboty
  3. Bardziej Free Strap Loop Dzieki za inspiracje, zalozylem druga szlufke do swojego DW5035 i pieknie siedzi, a irytowalo mnie troche, ze jak na sam koniec paska dalem szlufke to odstawalo na srodku i odwrotnie
  4. Akurat sztyca carbonowa w szosie/gravelu to odczuwalna zmiana i warto w taka zainwestowac. Ja swoja sztyce mam juz 8 sezon, jeszcze z pierwszej szosy od Canyona i nie chce(odpukac) sie zepsuc Ostatnio na aliexpress pojawila mi sie promka dla nowego klienta(niby) i za 140zl z wysylka kupilem sztyce Toseek, ktora jako firma niczego nie udaje, a i opinie ma dobre. Musze przyznac, ze rewelacyjne wrazenie sprawia pod katem wykonania. Kupilem z czystej ciekawosci nawet jesli mialaby strzelic po czasie, bo to zadna kosmiczna technologia, a ceny od 'sprawdzonych' producentow za kawalek rurki sa chore
  5. A jak ocenisz ten pasek ? Niezle to wyglada tutaj. Kiedys myslalem do swojego DW5035 zaserwowac podobny z Bartona, ale opinie sa podzielone w kwestii adapterow jak i samych paskow 😉
  6. To czerwony kolor napisow, czy pomaranczowy? Wyglada ciekawie, coz to za ref i limitka? edit: Ok, mam - GM-5600EY-1JR. To stalowiec i bez screwbacka?
  7. Doskonale wiem, gdzie sa stosowane karbonowe obrecze Napisalem z mojej perspektywy jak to wyglada. Nie 'stac' mnie na karbonowe kola, jakby trzeba bylo je pozniej naprawiac albo wymienic. Okreslenie 'stac' rozumiem tak, ze uzywasz sprzetu bez zadnego szczypania sie i przyjmujesz na klate ewentualne koszty naprawy. Jak kiedys jezdzilem na ustawki szosowe to spotykalo sie takich 'zawodnikow' co nie chcieli zjechac na 2km szutru, bo im 'stozkow' szkoda Co kto lubi.
  8. Mam mocniejszy zaplot na alu obręczach 20mm od dandyhorse i sobie chwale. Karbony nie są dla mnie, bo cioram rower po różnych dziwnych drogach, wiec wylajtowane koła i papierowe opony odpadają. U mnie kończą się veloflexy corsa evo, których bałem się bo sprawiały wrażenie lichych i cienkich, ale zawsze chciałem je sprawdzic. Niesłusznie się ich obawiałem , bo pomijając, ze kleją się do asfaltu i są szybkie to również mega odporne na przebicia. Na żadnej szutrowce czy ubitej leśnej ścieżce nie wymiękły w przeciwieństwie do takich conti 4000, które obie padły identycznie przez rozerwanie ścianki bocznej. Polecam veloflexy, wrócę do nich kiedyś, a na razie gravelking 28mm wjedzie, a potem chyba wezme goodyear vector 4 season :P
  9. Niestety, opony roznie wychodza rozmiarowo w zaleznosci od producenta. Duzo istotniejsza jest szerokosc obreczy na ktorej zakladasz dana opone. Ten rower jest raczej z czasow, gdzie standard byl 23C. Nie sprobujesz to sie nie dowiesz, a kapcie zawsze mozna zwrocic jak po zalozeniu wyjda za szerokie @zegarkowo_rowerowo Ale masz te tubolito 'nowej generacji' ? Oni cos tam poprawiali ale chyba chodzilo o sam montaz calego wentyla, a nie koncowke. Tak dumam co moglbym sobie sprawic do mojej gazelki, bo juz zaczyna brakowac pomyslow. Oczywiscie, pomijam zmiany typu ze 105 na Ultegre etc. 😉 Na butylowych detkach jezdze od zawsze i srednio mam jeden kapec na sezon, wiec ta cena nie bylaby straszna, skoro wplywa to odczuwalnie na jakosc jazdy, PODOBNO
  10. @zegarkowo_rowerowo Jak sie sprawuje tubolito ? Uzywasz tych 'dwa razy mocniejszych' szosowych, czy te super lekkie ?
  11. Jesli kolega wykluczyl sztyce i siodelko to rozumiem, ze 'krecil' na stojaco, a nie siedzac w siodle Podstawowa zasada aby wykluczyc wlasnie te obie czesci + zmiana pedalow od ktorej powinno sie zaczac tak naprawde diagnostyke roznego rodzaju 'strzelania' podczas jazdy. Z pozoru moze i banalne, ale ostatnio u kumpla szukalem przyczyny dziwnych dzwiekow podczas krecenia korba i byla uprawiana gimnastyka z czyszczeniem korby, zmiana pedalow, ustawianie tarcz i dalej nic. Godzac sie z porazka i odsylajac go do serwisu cos mnie tknelo, aby jeszcze raz zerknac na tylny hamulec, zlapalem za szprychy tylnego kola, ktore okazalo sie, ze byly mocno poluzowane... Nyple puscily i to kolo tak strzelalo, a podczas jazdy wcale tego nie byl czuc, chociaz tez jego opony 2,6 w tym nie mogly pomoc
  12. Jesli podczas krecenia strzela to sprawdzilbym, czy tarcza korby jest odpowiednio mocno skrecona i przy okazji wyczyscil gwinty srub mocujacych + pasta. Moze to byc rownie dobrze za lekko skrecona kaseta, lub problem z piasta. U mojej Luby zacisk kola strzelal ale to byl QR, a Kolega ma chyba sztywne osie, wiec to raczej odpada.
  13. Urlop czas start. Zatęskniłem trochę za terenem i „wskrzesilem” swojego już na obecne czasy retro MTB 😆 Na początek Szlak Orlich Gniazd pieszy, powrót i atakujemy single pod Smrkem, Szklarska i Rychleby 😁
  14. Szkoda, ze nie pisales przed zakupem o takim zamiarze. Akurat mam te ultegry z jakims ~1200km przebiegu na sprzedaz + nowe niebieskie bloki
  15. Urlop mial byc na poludniu, ale prognozy byly fatalne, wiec ucieklismy w druga strone na Suwalszczyzne w ostatniej chwili i to byl strzal w 10. Pogoda wypas, kto lubi 'gravelowac' to w tym rejonie tego typu rower bedzie jak ryba w wodzie. Spokoj, cisza, duzo ptactwa wszelakiego, a najwiecej bockow i innych zwierzakow Czyste, piekne jeziora i masa 'wiejskiego' klimatu. Trasy opieraly sie w wiekszosci na Sudovii Gravel, ale trzeba bylo lekkie poprawki wprowadzic, bo odcinki w Suwalkim Parku Krajobrazowym byly mocno MTB. W obu przypadkach sklepu nie widzielismy przez jakies ~60km Do powrotu na bank, zwlaszcza, ze przewyzszenia mozna tam rowniez nastukac
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.